چند طرح عمرانی در اداره بندر خرمشهر به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،نوراله اسعدی مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس چند طرح عمرانی در اداره بندر خرمشهر به بهره برداری خواهد رسید که با افتتاح این طرح‌ها شاهد رونق در این بندر خواهیم شد.

او با اشاره به طرح خارج سازی مغروقه‌ها و لایروبی اروند رود افزود: در نشست با مسئولان کشور عراق مقرر شد در آینده نزدیک اروند رود از کشتی‌های غرق شده پاکسازی شود که با اجرای این طرح صادرات از این بندر استراتژیک افزایش خواهد یافت.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: با توجه به سفر بدون روادید زائران اربعین حسینی و افزایش زائران قرار است با همکاری بخش خصوصی یک فروند کشتی مسافربری به خط دریایی خرمشهر – بصره اضافه شود.

نوراله اسعدی با بیان اینکه در آینده نزدیک ۸ پست اسکله در رودخانه کارون احداث خواهد شد گفت: با احداث این اسکله‌ها زیرساخت‌های گردشگری در کارون بهبود و صنعت گردشگری در این منطقه رونق می‌گیرد.

او ادامه داد: برای حمایت از بخش خصوصی در زمینه گردشگری، احداث پایانه کانتینری، احداث باشگاه ملوانان، ساماندهی ورودی بندر خرمشهر و توسعه خدمات فرهنگی ۱۷۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد.

انتهای پیام/ د

بررسی طرح های توسعه بندر خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.