روزانه حدود ۱۴ عمل جراحی در بیمارستان شفا سمنان انجام می‌شود

روزانه حدود ۱۴ عمل جراحی در بیمارستان شفا سمنان انجام می‌شود و عمل‌های جراحی سرپایی و بستری به صورت شبانه روزی در چهار اتاق عمل این بیمارستان انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا خدادی رئیس بیمارستان شفا سمنان گفت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ عمل جراحی در چهار ماهه نخست سال ۹۸ در تنها بیمارستان تامین اجتماعی استان انجام شد.

او افزود: عمل‌های جراحی در زمینه‌های مختلف عمومی، تخصصی و فوق تخصصی با حضور پزشکان متخصص مانند زنان و زایمان، ارتوپد و مغز و اعصاب انجام شده است.

محمدرضا خدادی با بیان این که روزانه حدود ۱۴ عمل جراحی در بیمارستان شفا سمنان انجام می‌شود، ادامه داد: عمل‌های جراحی سرپایی و بستری در بیمارستان شفا سمنان به صورت شبانه روزی در چهار اتاق عمل این بیمارستان انجام می‌شود.

رئیس بیمارستان شفا سمنان اظهار داشت: عمل‌های جراحی مانند آرتروسکوپی، تعویض پروتز، لوزه، چشم، هیسترکتومی و سزارین، از جمله مواردی است که برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی به صورت رایگان انجام می‌شود.

او تصریح کرد: راهبرد بیمارستان شفا سمنان ارائه خدمات درمانی باکیفیت به بیماران است و اجرای طرح ارتقاء هتلینگ بخش‌های بستری این بیمارستان برای تحقق این هدف انجام شده است.

رئیس بیمارستان شفا سمنان یادآور شد: بازسازی بخش مراقبت ویژه قلب، اتاق‌های عمل و ریکاوری از جمله اقدام‌های انجام شده به منظور ارتقاء رضایتمندی مراجعان از کمیت و کیفیت خدمات درمانی است.

بیمارستان شفاء تنها بیمارستان تامین اجتماعی در استان سمنان است که از سال ۱۳۷۳ در حال ارائه خدمات درمانی در بخش‌های سرپایی و بستری به بیمه شدگان سازمان است.

حدود ۷۰ درصد از جمعیت بیش از ۷۰۲ هزار نفری سمنان، معادل ۴۹۱ هزار نفر، تحت پوشش تامین اجتماعی استان سمنان هستند.

انتهای پیام / م

بیش از ۱۲۰۰ عمل جراحی در بیمارستان شفا سمنان انجام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار