رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد؛

تحریم‌های دشمن نشانه ترس از روحیه ی مقاوت و شهادت طلبی ایران است

حجت الاسلام ذوالنور گفت: تحریم‌های امروز نشانه ترس دشمنان از روحیه مقاومت ایمان معنویت و شهادت طلبی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت الاسلام ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمند استان، گفت: تحریم‌های امروز نشانه ترس دشمنان از روحیه مقاومت ایمان معنویت و شهادت طلبی است.

او افزود: جنگ تحمیلی جنگی نابرابر بود و بیش از ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم انقلاب اسلامی شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امنیت امروز مرهون مقاومت شهدای دفاع مقدس است و همه مدیون شهدا هستیم.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه هدف دشمن از ابتدا تجزیه کشور بوده است اظهار کرد: اگر موضع امام خمینی موضع اقتدار و پایداری نبود دشمن به نتیجه رسیده بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه تمام محور‌های شرارت، پشت سر دشمن ما (صدام) قرار گرفته بودند، بیان کرد: امروز راهبرد دشمن به شکل تروریستی و تکفیری جنگ نیابتی با ایران اسلامی است.

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به ناو‌های جنگی آمریکا در منطقه خلیج فارس گفت: اسراییل نزدیک ۹۰۰ کلاهک هسته‌ای دارد رژیم ملعونی که پای هیچ معاهده‌ای را امضا نکرده است.

او اظهار کرد: معاهده منع و تکثیر سلاح‌های هسته ایی (mpt) را پذیرفتیم، اما از حقوق آن بهره مندنشدیم.

حجت الاسلام ذالنور با بیان اینکه تمام معاهده‌ها از جمله پروتکل الحاقی را پذیرفتیم گفت: با این وجود تحریم‌های کمر شکن را بر مردم تحمیل می‌کنند.

نماینده مردم قم با انتقاد از عملکرد مسولان در قبال تحریم گفت: مسولان ما نتوانستند در تحریم‌ها موفق عمل کنند و مردم در مواجه با گرانی‌ها با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند.

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به ظرفیت‌های کشور افزود: امروز در کشور در بسیاری از زمینه‌ها مثل نانو سلول‌های بنیادی تجهیزات نظامی و پزشکی به خودکفایی رسیدیم و دشمن با ابزار فشار مثل برجام این توانایی‌ها را نشانه گرفته است.

در این مراسم از خانواده شهید نبی لو شهید مدافع حرف و شهید حادثه منا شهید مهدی دزفولی تجلیل شد. غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های مراسم امروز بود. استان قم ۸۰ شهید کارمند تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/الف

امروز، اقتدار ایران اسلامی، سبب نگرانی دشمنان شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.