رئیس هیئت مدیره سندیکای صاحبان صنایع دارو‌های انسانی:

تیر دشمنان و مدعیان حقوق بشر در تحریم دارو به سنگ خورده است

شیبانی گفت: در دارو و بین مدیران و صنایع دارویی جدایی نیست و تیر دشمنان و مدعیان حقوق بشر در تحریم دارو به سنگ خورده است.

تیر دشمنان و مدعیان حقوق بشر در تحریم دارو به سنگ خورده استبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، شیبانی رئیس هیئت مدیره سندیکای صاحبان صنایع دارو‌های انسانی در اختتامیه پنجمین نمایشگاه ایران فارما و صنایع وابسته و چهارمین نمایشگاه کتاب‌های علوم پزشکی و دارویی که در مصلی امام خمینی برگزار شد، ما توانستیم تحریم‌ها را تبدیل به فرصت کنیم و آن چیزی که در شان جمهور اسلامی و صنعت داروسازی است در این سه روز به نمایش گذاشته شد.

رئیس هیئت مدیره سندیکای صاحبان صنایع دارو‌های انسانی اظهار کرد: تیر دشمنان و مدعیان حقوق بشر در تحریم دارو به سنگ خورده است، خوشبختانه در دارو و بین مدیران دارویی و صنایع دارویی وفاق و جدایی نیست و شاهد انسجام هستیم.

شیبانی بیان کرد: در نمایشگاه ایران فارما شاهد توجه به بحث آموزش در حوزه داروسازی بودیم و ۵٠ کارگاه آموزشی با حضور استادان و دانشجویان و صنعتگران صنعت داروسازی برگزار شد، همچین شاهد برگزاری چهارمین نمایشگاه کتاب‌های علوم پزشکی و دارویی به عنوان بخش فرهنگی نمایشگاه ایران فارما بودیم.

وی ادامه داد: نمایشگاه ایران فارما با توجه به توانمندی‌های صنعت داروسازی در خاورمیانه بی نظیر است و امسال ١۵٠ شرکت دارویی از چهار قاره اروپا، امریکا، اسیا و استرالیا در ایران فارما بودیم، یکی از خارجی‌ها به من می‌گفت ایران فارما در سطح یکی از نمایشگاه‌های برتر داروسازی در آمریکاست و این موجب افتخار برای ماست.

رئیس هیئت مدیره سندیکای صاحبان صنایع دارو‌های انسانی بیان کرد: سال گذشته ٣٠ هزار بازدیدکننده داشتیم و امسال تاکنون ۴٠ هزار بازدید کننده داشتیم و برای ۵٠٠ دانشجوی شهرستانی اسکان رایگان فراهم کردیم، ٢۵٠ میلیون تومان یارانه کتاب از وزارت ارشاد اسلامی به چهارمین نمایشگاه کتاب‌های پزشکی و علوم دارویی اختصاص یافت، امسال سال رونق تولید است و شعار ایران فارما یعنی تجلی رونق تولید در این سه روز تحقق یافت.

انتهای پیام/

تخصیص ٢۵٠ میلیون یارانه کتاب به نمایشگاه ایران فارما برای خرید دانشجویان وفارغ التحصیل پزشکی داروسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار