عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی در گفت و گو باباشگاه خبرنگاران جوان:

تعرفه‌ها امسال هیچ گونه تغییری نمی‌کنند/ جامعه پزشکان نسبت به میزان افزایش تعرفه‌ها اعتراض شدیدی دارند

مولایی گفت: در آینده‌ای نزدیک ارقام تعرفه‌ها در شورای عالی سازمان نظام پزشکی تعیین می‌شوند.


تعرفه‌ها امسال هیچ گونه تغییری نمی‌کنند/ جامعه پزشکان نسبت به میزان افزایش تعرفه‌ها اعتراض شدیدی دارندجواد مولایی عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت تعرفه‌ها در کشور، اظهار کرد: در حال حاضر جامعه پزشکان نسبت به میزان افزایش تعرفه‌ها در سال ۹۸ اعتراض شدیدی دارند، زیرا میزان تناسب تورم جامعه با افزایش تعرفه‌ها همخوانی و تعادلی ندارد و همین مسئله باعث کاهش نقدینگی و بروز مشکلات مالی می‌شود.

او ادامه داد: تعرفه‌ها برای سال ۹۸ هیچ تغییر و افزایشی پیدا نمی‌کنند، اما در آینده‌ای نزدیک ارقام تعرفه‌ها در شورای عالی سازمان نظام پزشکی تعیین و برای تصویب نهایی به شورای عالی بیمه ارسال می‌شوند.

عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی بیان کرد: موضوع افزایش تعرفه‌ها به دلیل شرایط اقتصادی کشور کمی پیچیده است و همکاری و تعامل سازمان‌های ذی‌ربط را می‌طلبد. من امیدوارم با تعیین یک تعرفه خوب و متناسب با تورم کشور مشکلات جامعه پزشکی در زمینه مسائل مالی برطرف شود.


بیشتر بخوانید: ترفند جدید پزشکان برای فرار از نصب کارتخوان


مولایی یادآوری کرد: امروزه برخی از مراکز به دلیل مشکلات مالی تعطیل و پزشکان در مراکز درمانگاهی و کلینیک مشغول به طبابت و فعالیت هستند.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از میزان تعرفه خدمات پزشکی در سال آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار