مالمیر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ورود سازمان بسیج جامعه پزشکی به درمان معتادان/ برپایی ۶ کمپ جهت درمان معتادان

رئیس بسیج جامع پزشکی تهران گفت: سازمان بسیج جامعه پزشکی در درمان معتادان ورود کرده و ۶ کمپ ترک اعتیاد برپا شده است.

ورود سازمان بسیج جامعه پزشکی در درمان معتادان/ برپایی 6 کمپ جهت درمان معتادانعیسی مالمیر رئیس بسیج جامع پزشکی تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی در خدمت‌رسانی به مردم در حوزه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی پیشرو است و اقدامات خوبی در زمینه محرومیت‌زدایی در خصوص خدمات حوزه سلامت انجام داده است.

او ادامه داد: اگر در مناطق محروم استان تهران  ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بیشتری نیاز  شود، سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران تیم‌های بیشتری را به این مناطق اعزام می‌کند.

مالمیر با اشاره به درمان آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: در زمینه بروز آسیب‌های اجتماعی بسیج جامعه پزشکی ورود پیدا کرده است و در حال حاضر ۶ کمپ‌ جهت ترک اعتیاد و درمان آنها برپا شده است و ما در حال درمان هزار بیمار هستیم.

او ادامه داد‌: یکی از موضوعاتی که ما در درمان معتادان دنبال می‌کنیم، بحث اشتغال پس از ترک این افراد است و کمپ ما تنها کمپی است که در حوزه اشتغال بعد از ترک اعتیاد فراتر از حد انتظار ظاهر شده است.


بیشتر بخوانید: توصیه‌های ضروری در خصوص تغذیه و بهداشت در سفر اربعین


رئیس بسیج جامع پزشکی تهران گفت: کار درمان و اسکان معتادان در ۶ کمپ انجام می‌شود و در هر کمپ ۴۰۰ نفر توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران تحت درمان قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات ورود بسیج جامعه پزشکی به درمان معتادان و راه اندازی کمپ های درمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار