دبیر ستاد اربعین حسینی استان یزد:

زائران اربعین بدون ویزا، اما با گذرنامه به مرز بیایند

دبیر ستاد اربعین حسینی استان یزد گفت: اگرچه ویزای اربعین حذف‌شده اما زائران باید گذرنامه و دیگر موارد قانونی برای خروج از کشور را رعایت کنند.

زائران اربعین بدون ویزا، اما با گذرنامه به مرز بیایندمحمد صادق طهماسبی دبیر ستاد اربعین حسینی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: اگرچه ویزای زائران اربعین حسینی حذف شده، اما زائران باید گذرنامه‌هایی با اعتبار بالای شش ماه به همراه داشته باشند.

طهماسبی با بیان اینکه مدت زمان اقامت هر زائر اربعین یک ماه در نظر گرفته شده است، افزود: زائران برای اقامت بیشتر می‌توانند قبل از ابطال اقامت در کشور عراق یا مراجعه به ایران، اقامت خود را تمدید کنند.

دبیر ستاد اربعین حسینی استان یزد ادامه داد: مرز شلمچه برای خروج ماشین‌های باری حمل کننده اقلام موکب‌های یزدی از جمله چادر، لوازم خدماتی، آذوقه و... در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به رعایت نظم در مرز‌ها و جلوگیری از ترافیک اضافه کرد: کاروان‌های زیارتی از مرز چزابه باید خارج شوند.

طهماسبی همچنین از گرد همایی زائران اربعین حسینی در روز پنج شنبه، یازدهم مهرماه مصادف با شهادت حضرت رقیه(س) در امامزاده سید جعفر یزد خبر داد و گفت: ارتباط بیشتر موکب‌های استان با یکدیگر و مرور وظایف زائران و موکب داران از اهداف این گردهمایی است.

انتهای پیام/ غ

حذف ویزا اربعین به منزله به همراه نداشتن گذرنامه نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار