سال و نام برگزاری مسابقات فوتبال بانوان تغییر کرد

در جلسه کمیته بانوان AFC سال برگزاری و نام رده‌های سنی فوتبال بانوان از زیر ۱۶ سال به زیر ۱۷ سال و از زیر ۱۹ سال به زیر ۲۰ سال تغییر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال جلسه بررسی موضوعات مربوط به مسابقات بانوان آسیا در شهر چنبوری تایلند با حضور لیلا صوفی زاده  رئیس کمیته بانوان ایران و دیگر اعضای این کمیته عصر دیروز ۵ مهر ماه برگزار شد و موارد زیر به تصویب رسید:

۱. تغییر سال برگزاری و نام رده‌های سنی فوتبال بانوان از زیر ۱۶ سال به زیر ۱۷ سال و از زیر ۱۹ سال به زیر ۲۰ سال مورد تصویب اعضا قرار گرفت و هدف از این تغییر هماهنگ کردن رده‌های سنی بانوان آسیا با رده‌های سنی جام جهانی مربوط به همین رده ها؛ همچون سایر قاره‌ها بود.

۲. برگزاری مسابقات فوتبال باشگاه‌های بانوان آسیا شامل (استرالیا، ژاپن، چین و کره) برای اولین بار در اواخر ۲۰۱۹ بر اساس طرحی تدوین شده و سپس در سال ۲۰۲۰ بر اساس برگزاری مسابقات مقدماتی این رقابت‌ها برای سایر کشور‌ها امکان پذیر خواهد شد.

گزارشی از وضعیت حضور ۴ ناظر برجسته خانم از آسیا برای شرکت در جام جهانی قطر ۲۰۲۲ نیز در ادامه این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین امروز نیز اعضا کمیته بانوان AFC برای تماشای مسابقات رده بندی و فینال رده سنی زیر ۱۶ سال به استادیوم چنبوری خواهند رفت.


بیشتر بخوانید: رجبی: تکلیف تیم فوتبال بانوان پارس جنوبی هنوز مشخص نیست


انتهای پیام/

جلسه کمیته بانوان AFC برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار