گسترش فعالیت‌های نوکیا در پی امضای قرارداد با Global Icons

برند نوکیا قصد دارد با قراردادی که به تازگی با شرکت Global Icons امضا کرده است، فعالیت‌های خود را در دنیای فناوری گسترش ددهد.

گسترش فعالیت‌های نوکیا در پی امضای قرارداد با global iconsبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنگامی که نوکیا برای اولین گوشی‌های دکمه‌ای خود را وارد بازار کرد به علل مختلف توانست جزو بهترین‌ و ماندگارترین شرکت‌های دنیای فناوری شود. اما این شرکت نتوانست این عنوان را برای همیشه با خود داشته باشد زیرا با ورود گوشی‌های هوشمند، شرکت‌های مانند سامسونگ، اپل و هوآوی به سرعت از آن پیشی گرفتند و دنیای گوشی‌های تلفن همراه را از آن خود کردند. یکی از دلایلی که این شرکت نتوانست مانند رقیبان خود پیشرفت کند عدم توانایی آن در بروزرسانی و رسیدن به فناوری روز است.

البته این برند مدتی است توسط HMD global خریداری شده و این شرکت توانست بار دیگر گوشی‌های نوکیا وارد بازار کند. اکنون نوکیا در حال انجام کارهایی است تا بتواند بار دیگر بدرخشد. 

گسترش فعالیت‌های نوکیا

ما نام تجاری نوکیا را در گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند مشاهده کرده‌ایم، اما اکنون این شرکت می‌خواهد حضور خود را گسترش دهد. این شرکت با Global icons، سرمایه گذاری از دنیای صادرکنندگان مجوز، قراردادی را امضا کرده است که به گسترش حضور نوکیا فراتر از بازار تلفن‌های هوشمند کمک می‌کند. در حال حاضر، این برند گوشی‌های هوشمند در دستHMD global قرار دارد. در واقع این شرکت حق تحقیق، توسعه، تبلیغات و فروش دستگاه‌های خود را با عنوان نوکیا دارند. کمپانی Whitings شرکتی است که ابتدا توسط غول مخابراتی فنلاند خریداری شده بود اما در نهایت، این رابطه از هم پاشید و اکنون به تنهایی فعالیت می‌کند. اکنون یکی از محصولات بخش av شرکت اوپو Ozo Audio است.

گسترش فعالیت‌های نوکیا در پی امضای قرارداد با Global Icons


بیشتر بخوانید:  بررسی اندروید ۱۰؛ با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدترین نسخه اندروید آشنا شوید


در این میان نوکیا یک رهبر در بخش ارتباطات از راه دور در بازار آنتن‌های 4G و 5G است و با توسعه اتصال نسل بعدی احتمالا شاهد هواپیماهای بدون سرنشین و سایر فناوری‌ها و نوآوری‌های مصرف کننده باشیم.

دیوید ویلیامز، مدیر عامل global icons europe اظهار داشت كه این شرکت صادر کننده مجوز اجازه می‌دهد تا تجارب جذاب محصولات نوکیا به افراد بیشتری منتقل شود. در نتیجه ما باید صبر کنیم و ببینیم آن‌ها در ذهن خود چه ایده‌هایی برای پیشرفت دوطرفه دارند. قرار داد اخیر این دو شرکت به گسترش این برند بسیار کمک می‌کند و بالاخره نوکیا می‌تواند فراتر از گوشی‌های هوشمند عمل کند.

انتهای پیام/

نوکیا در بازارهای دیگر نیز حضور پیدا می‌کند

برچسب ها: فناوری ، نوکیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار