با همراهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش انجام شد؛

بازدید سردار شادمانی از مرز‌های تحت کنترل عملیاتی تیپ ۲۵۸ نیروی زمینی ارتش

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء از مرزهای شرق کشور بازدید کرد.

بازدید سردار شادمانی از مرز‌های تحت کنترل عملیاتی تیپ ۲۵۸ نیروی زمینی ارتش

به گزارش   حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی شادمانی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) و امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش و هیئت همراه از مرز‌های شرق کشور و آمادگی نیرو‌های نظامی در مرز‌های تحت کنترل عملیاتی تیپ ۲۵۸ شهید پژوهنده بازدید کردند.

سردار شادمانی در جمع نیرو‌های نظامی مستقر در این منطقه با اشاره به ماموریت ارتش برای حراست از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران، گفت: هدف اصلی حضور ارتش در منطقه، ایجاد بازدارندگی است تا دشمن جرات نگاه کردن به مرز‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران را نداشته باشد.

وی ادامه داد: خدا را شکر تاکنون این یگان و تمام نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به بهترین نحو ممکن این ماموریت را انجام داده اند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) گفت: نیرو‌های مسلح از سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی هستند. حراست از نظام و کشور جزو مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین کار‌ها است، آن‌ها با مجاهدت در راه خدا موجب برقراری امنیت هستند.

سردار شادمانی خطاب به کارکنان حاضر در منطقه گفت: خدمت شما ارزشمند است چرا که ائمه اطهار (ع) به شما عنایت دارند و فرمانده کل قوا از شما راضی است. در نتیجه مردم نیز از شما رضایت دارند. این موضوع کارنامه‌ی ممتازی برای نظامیان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار