انتخاب داوران ایرانی برای قضاوت در بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰

سید عادل برقعی به عنوان داور صندلی در مسابقات تنیس بازی‌های پارالمپیک و شروین صفوی به عنوان داور خط در مسابقات تنیس بازی‌های المپیک به قضاوت خواهند پرداخت.

انتخاب داوران ایرانی برای قضاوت در بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون تنیس سید عادل برقعی و شروین صفوی داوران پرافتخار تنیس ایران در عرصه بین المللی بازی‌های المپیک و پارالمپیک  توکیو ۲۰۲۰ را قضاوت خواهند کرد.

بر این اساس سید عادل برقعی دارای نشان نقره سرداوری و نشان برنز داوری از فدراسیون جهانی تنیس به عنوان داور صندلی در مسابقات تنیس بازی‌های پارالمپیک و همچنین شروین صفوی دارای نشان سفید داوری از فدراسیون جهانی تنیس به عنوان داور خط در مسابقات تنیس بازی‌های المپیک به قضاوت خواهند پرداخت.


بیشتر بخوانید: ۱۰ بازیکن برتر تنیس جهان


سید عادل برقعی سابقه قضاوت در المپیک ریو ۲۰۱۶؛ المپیک لندن ۲۰۱۲ و بازی‌های آسیایی گوآنگژو۲۰۱۰ و اینچوون ۲۰۱۴ را در کارنامه ورزشی خود دارد.

همچنین شروین صفوی که پیش از این در بازی‌های آسیایی دوحه ۲۰۰۶ و بازی‌های المپیک جوانان ٢٠١٠ سنگاپور حضور داشته است؛ اولین حضور خود در مسابقات تنیس بازی‌های المپیک را تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام/

اسامی داوران ایرانی در بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار