یادبود پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در شب خاطره ۱۷ حوزه هنری آذربایجان شرقی

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از برگزاری هفدهمین آیین شب خاطره در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، بلاغی رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی با بیان این مطلب گفت: دوران دفاع مقدس صحنه مردانگی ها، حماسه‌ها و هویت ایران اسلامی است که تاریخ انقلاب ما با آن شکل گرفته، بنابراین باید این دوران طلایی را در همه ابعاد بررسی کرده و رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان بیش از پیش برای نسل امروز تبیین شود.

او تبیین و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت و نگاه محتوایی و عمیق به حوزه ادبیات شفاهی دفاع مقدس را از وظایف مهم نهاد‌های فرهنگی در این برهه زمانی عنوان کرد و گفت: ناگفته‌های بسیاری از دوران هشت سال دفاع مقدس و گنجینه ارزشمند آن باقی مانده که تبیین صحیح و واقعی آن نسخه شفابخش و نقطه امید برای رفع بسیاری از چالش‌ها و مشکلات کنونی جامعه خواهد بود.

بلاغی افزود: در این راستا حوزه هنری استان در چند سال اخیر، با حضور اقشار مختلف جامعه اقدام به برگزاری شب‌های خاطره کرده و تا کنون ۱۶ شب خاطره را در سطح استان برگزار کرده است.

رئیس حوزه هنری استان با اشاره به برگزاری هفدهمین شب خاطره حوزه هنری تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس، شب خاطره ۱۷ با موضوع یادبود پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در تبریز برگزار می‌شود.

او همچنین ادامه داد: این آیین رأس ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه (۷ مهرماه) سال جاری در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان واقع در پارک شمیم پایداری تبریز به عنوان اختتامیه برنامه‌های تلویزیونی خاطره‌لی گئجه‌لر استان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری هفدهمین آیین شب خاطره  در تبریز

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار