ثبت نام ۱۴۸ متقاضی تسهیلات در سامانه بهین یاب

رئیس سازمان صمت در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: امسال درخواست ۱۴۸ متقاضی تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از ثبت نام ۱۴۸ متقاضی تسهیلات در سامانه بهین یاب در سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در استان پرداخت شده است.

نبیل در ادامه با اشاره به ثبت نام ۲۹۴ فقره درخواست تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی، گفت: در استان تاکنون ۳۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۸۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان قزوین هم در این جلسه در تشریح برش استانی بند الف تبصره ۱۸ بخش صنعت ابلاغی وزارت صمت گفت: سهم استان قزوین از این اعتبار هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان در حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی است که با تحقق آن برای پنج هزار ۴۵۲ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

لشگری در ادامه گفت: تاکنون ۱۵۸ فقره درخواست تسهیلات ثبت و در همین زمینه تاکنون ۳۳ طرح برای اخذ تسهیلات به مبلغ ۲۶۸ میلیارد تومان به بانک‌های عامل استان معرفی شدهه است.

به گفته او، اولین تسهیلات در استان قزوین از محل تبصره ۱۸ به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ک

پرداخت سه فقره تسهیلات بهین یاب در قزوین در سال جاری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.