رجوع به آرای مردم نشانه‌ای آشکار از پویایی نظام اسلامی است

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در شرایط جنگ تحمیلی ۱۱ بار انتخابات برگزار شده که این موضوع گویای باور جدی نظام اسلامی به مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خودشان است.

رجوع به آرای مردم نشانه‌ای آشکار از پویایی نظام اسلامی استبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در جریان برگزاری چهارمین دوره آموزشی مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات در مشهد مقدس اظهار کرد: یکی از نشانه‌ها و دلایل پویایی نظام اسلامی، رجوع به آرای مردم در قالب برگزاری انتخابات‌های متعدد است.

او گفت: دشمنان جمهوری اسلامی در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به دنبال ایجاد شبهه و دلسرد کردن مردم هستند؛ ولی نقشه آنان نقش بر آب خواهد شد چرا که مردم همچون گذشته بسیار هوشیارانه عمل خواهند کرد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از مقاطع افتخارآمیز در تاریخ ایران است، افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و در شرایط جنگ تحمیلی، انتخابات هیچگاه تعطیل بردار نبوده و در آن زمان ۱۱ بار به آرای عمومی رجوع شده است که این موضوع گویای باور نظام اسلامی به مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خودشان است. در حقیقت، پویایی نظام اسلامی، ناشی از برگزاری انتخابات‌های متعدد و مشارکت معنادار مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی است.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور با بیان اینکه تلاش ما بر این بوده که آموزش‌های انتخابات، جامع و کامل باشد، گفت: در چهارمین دوره از دوره‌های ده‌گانه آموزش انتخابات، اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران استان‌های تهران، قم و مازندران شرکت داشتند؛ افزون بر آن، مدیران کل انتخابات و بخشداران استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد و روسای هیئت‌های بازرسی استان‌های یزد، فارس و سمنان نیز در این دوره حضور یافتند.

موسوی در پایان تصریح کرد: در این همایش‌ها تاکید بر آن است که ما و همه مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات بایستی در تمام مراحل کار، قانون را ملاک عمل قرار دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار