پیگیری امور مردم در ادارات در اولویت کار مسئولان قرار گیرد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پیگیری امور مردم در ادارات در اولویت نخست مسئولان قرار گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز شنبه ششم مهر ۹۸، در آیین بیست و دومین جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: ایران با این پشتوانه مردمی، برای قبول مذاکره با آمریکا شرط گذاشته است و جوابش به مذاکره تحت تحریم، نه است.

او افزود: استواری و پایداری ملت ایران، قدرت‌های جهان را به چالش کشیده است و بیانات رئیس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل گویای این موضوع بود.

عباسی اضافه کرد: باید در جواب این وفاداری و ایستادگی مردم، در خدمات‌رسانی به آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و همواره پیگیری امور مردم در ادارات و نهاد‌های استان در اولویت نخست مسئولان باشد.

او با تأکید بر شرکت تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در ارزیابی‌های جشنواره شهید رجایی ادامه داد: اینکه تمام دستگاه‌ها در این جشنواره شرکت نمی‌کنند باید آسیب شناسی و پیگیری شود.

عباسی گفت: اگر به دنبال افزایش اعتماد عمومی با ابزار‌هایی نظیر ارتقای فرهنگ سازمانی، شفافیت، سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک هستیم باید خود را در معرض ارزیابی قرار دهیم در غیر این صورت این شعار به راحتی محقق نمی‌شود.

او، برنامه ‎ریزی، ایجاد هماهنگی بین دستگاهی، پیگیری امور و نظارت و ارزیابی را از مهمترین شاخص‌های مدیران موفق برشمرد و افزود: مدیرانی که به این شاخص‌ها توجه لازم را نداشته باشند نمی‌توانند عملکرد خوبی از خود ارائه دهند.

انتهای پیام/ف

بیست و دومین جشنواره شهید رجایی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار