برگزاری مراسم تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در مازندران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری مراسم تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس امروز در استان خبر داد.

سردرا ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه آخرین روز هفته دفاع مقدس مراسمی با نام بزرگداشت از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار می شود، گفت:این مراسم بین ساعت ۹/۳۰ تا  ۱۰ صبح امروز یکشنبه  ۷ مهرماه، در سراسر استان برگزار می‌شود.

او افزود: برنامه‌های خوبی از جمله سخنرانی فرماندهان عالی استان در این مراسم برگزار می‌شود.

سردرا ملکی با اشاره به اینکه در مراسم امسال سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس برنامه‌های خوبی انجام شد گفت:یکی از این برنامه بازسازی عملیات والفجر ۸ بود که همکاران ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  نوشهر در ۴ و ۵ مهرماه اجرا کردند.

او افزود:بازسازی عملیات والفجر ۸ در مرکز استان نیز با همکاری سپاه کربلا اجرا شد افزود:اگر شرایط آب و هوایی مساعد باشد امشب نیز در خدمت مردم ساری و حومه خواهیم بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه هدف از بازسازی این عملیات‌ها تقویت روحیه مردم در مقابله با دشمنان است گفت:مردم مازندران با روحیه سلحشوری که دارند باید همیشه در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب آمادگی لازم را داشته باشند.

او در پایان از مردم استان و همچنین صدا و سیما برای پوشش این مراسم تشکر کرد.

انتهای پیام/س

مراسم تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در استان

برچسب ها: دفاع مقدس ، حفظ آثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.