ویلموتس نقشی در دیدار تیم ملی فوتسال ایران و بلژیک ندارد

سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال کشورمان نقشی در برگزاری بازی دوستانه بین تیم‌های ملی فوتسال ایران و بلژیک نداشته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است هفتمین اردوی تمرینی خود را از روز شنبه ۱۳ مهر ماه در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار کند تا بتواند با آمادگی هر چه بیشتر در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا شرکت کند.

تیم ملی فوتسال کشورمان پس از پایان بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا قرار است چند دیدار تدارکاتی با تیم های مختلف جهان برگزار کند.

تیم ملی کشورمان آذر ماه با حضور تیم‌های اسلواکی، اوکراین و بلاروس یک تورنمنت چهار جانبه‌ای را در شهر مشهد مقدس برگزار می کند. این تورنمنت می‌تواند برای ما بسیار مفید باشد، زیرا تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات در رنکینگ جهانی از رتبه‌های مناسبی برخوردار هستند.


بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتسال ایران در اندیشه فتح دوباره قاره کهن


همچنین تیم ملی قرار است بهمن ماه با تیم‌های ایتالیا، بلژیک و فرانسه یک تورنمنت چهار جانبه‌ای را برگزار کند، اما بازی با این تیم‌ها هنوز در هاله‌ای از ابهام بوده و کمیته فوتسال همچنان در تلاش است در این باره رایزنی های لازم را انجام دهد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که تیم ملی ایتالیا تمایلی برای بازی با ایران ندارد و به احتمال زیاد بازی با این تیم لغو خواهد شد. همچنین شنیده می شود مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال کشورمان صحبت‌هایی را با فدراسیون فوتبال بلژیک انجام داده است تا با تیم ملی فوتسال ما یک بازی دوستانه‌ای را برگزار کنند. اما این موضوع را یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ما تکذیب کرد و گفت این خبر از اساس شایعه است و ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در برگزاری این بازی دوستانه نقشی نداشته و این موضوع به خود کمیته فوتسال بر می‌گردد.


بیشتر بخوانید: ملی پوشان ایران آماده جام ملت‌های فوتسال آسیا می‌شوند


تیر ماه سال جاری مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال در حاشیه تمرین تیم ملی به سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال رفت و جلسه‌ای با محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال برگزار کرد و شایعه هماهنگی دیدار تیم های ملی فوتسال ایران و بلژیک توسط ویلموتس از همان زمان به وجود آمد.

انتهای پیام/

آخرین خبرهای تیم ملی فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار