تمدید هزار و ۲۸۹ کارت هوشمند رانندگان بین شهری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: یک هزار و ۲۸۹ کارت هوشمند رانندگان توسط انجمن صنفی رانندگان اتوبوس بین شهری تمدید شده است.

تمدید هزار و ۲۸۹ کارت هوشمند رانندگان بین شهریبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در نیمه نخست امسال ۴۴ پرونده تخلف تشکیل و برای رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر به کمیسیون ماده ۱۲ ارجاع شد , همچنین علاوه بر صدور ۵۶ کارت هوشمند رانندگان مسافری، یک هزار و ۲۸۹ کارت هوشمند رانندگان توسط انجمن صنفی رانندگان اتوبوس بین شهری تمدید شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه ۷۹ مورد تخلفات رانندگان و شرکتها در قالب ارسال گزارشات پلیس راه گزارش شده، گفت: همچنین ۲۸ مورد گزارش تخلفات رانندگان و شرکتها از طریق نیروهای اداره مسافر و ۵۱ مورد شکایت مردمی ارسال شده است.

این مسئول از انجام ۸۵ مورد مکاتبات اداری خبر داد و عنوان کرد: ۷۱ مورد مکاتبه جهت تعویض پلاک ناوگان مسافر و ۴۹ مورد تکمیل فرم و انجام تغییر کاربری کارت هوشمند انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام ۶۰ مورد بازدید به منظور نظارت بر نحوه فعالیت شرکتها و ناوگان مسافری، تشکیل دو جلسه با ارگان های ذی ربط به منظور آمادگی انجام سفرهای نوروزی و بررسی وضعیت پایانه ها و دفاتر شرکتهای مسافری و اقدام جهت بهبود و اصلاح وضعیت موجود خبر داد , و گفت:  تعداد صورت وضعیت های صادره در ۶ ماهه اول امسال بیش از ۲۰۵ هزار مورد بوده که از این تعداد بیش از ۲۶ هزار صورت وضعیت اتوبوسی، بیش از ۲۲ هزار صورت وضعیت دربستی و بیش از ۱۵۶ هزار صورت وضعیت مینی بوسی وسواری بوده است.

 

انتهای  پیام/ز

 

 

در نیمه نخست امسال ۴۴ پرونده تخلف رانندگی تشکیل شده است 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار