عباسی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

کارگروه‌هایی برای بررسی سیاست‌های ابلاغی رهبری تشکیل می‌شود/ تمام تصمیمات در این خصوص تا قبل از پایان مهر اعلام می‌شود

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: امروز در نشست هیئت رئیسه درباره نحوه بررسی و تشکیل کارگروه‌های ویژه بررسی سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری تصمیم‌گیری می‌شود.


کارگروه‌هایی برای بررسی سیاست‌های ابلاغی رهبری تشکیل می‌شود/ تمام تصمیمات در این خصوص تا قبل از پایان مهر اعلام می‌شوداسدلله عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: قرار است در جلسه هیئت رئیسه این موضوع مورد بررسی قرار گرفته تا کارگروه‌های مشخصی تشکیل شود.

او ادامه داد: احتمال دارد کمیسیون ویژه‌ای مانند کمیسیون اصل ۴۴ برای بررسی دقیق و تقسیم‌بندی منویات مقام معظم رهبری در حوزه قانون‌گذاری تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: سه قوه موظفند اقدامات را زمانبندی و پیشرفت‌ها را گزارش کنند 

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز جلسه هیئت رئیسه مجلس برگزار می‌شود و سعی می‌کنیم تا قبل از پایان مهر تمامی موارد و تصمیم‌هایی که درباره نحوه اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری اتخاذ شده را به صورت شفاف اعلام کنیم.

عباسی اظهار کرد: سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری باید مشخص شود که چگونه در مرکز پژوهش‌های مجلس، اداره‌کل قوانین و کمیسیون‌ها بررسی می‌شود، زیرا باید تمامی واژگان و جملات آن به صورت کارشناسی تجزیه و تحلیل شود.

او ضمن تشکر از مقام معظم رهبری برای ابلاغ این سیاست‌ها، گفت: ایشان با آینده‌نگری و آسیب‌شناسی اشکالات موجود را به روشنی بیان کرده‌اند که می‌توان از آن به عنوان یک راهبرد استراتژی برای اداره کشور استفاده کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار