فحاشی شدید هواداران ماشین سازی علیه بیرانوند/ تشویق دوباره کاشیما در بنیان دیزل

جدال تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی و پرسپولیس در نیمه اول برنده نداشت.

فحاشی شدید هواداران ماشین سازی علیه بیرانوند/ تشویق دوباره کاشیما در بنیان دیزلبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های مرحله یک شانزدهم مهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، تیم‌های ماشین سازی و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه بنیان دیزل فحاشی شدیدی علیه علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس کردند.


بیشتر بخوانید: ترکیب پرسپولیس برای جام حذفی تغییر می‌کند


البته ۱۰۰ هوادار پرسپولیس نیز کاپیتان امروز خود را تشویق کردند که این امر موجب درگیری لفظی بین هواداران ۲ تیم شد.

همچنین طرفداران ماشین سازی تیم کاشیما ژاپن را نیز تشویق کردند. کاشیما در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ موفق شد پرسپولیس را شکست دهد و به قهرمانی در آسیا برسد و پس از آن در بسیاری از ورزشگاه ها، این تیم را تشویق می کردند.

همچنین رسول خطیبی، سرمربی ماشین سازی در شرایطی برابر سرمربی آرژانتینی پرسپولیس قرار گرفته که در هفته اول و در لیگ برتر موفق شده بود استقلال را با هدایت استراماچونی و سرمربی ایتالیایی این تیم با شکست در بنیان دیزل بدرقه کند. باید دید رسول خطیبی این بار موفق خواهد شد در دومین پیروزی ویژه اش قهرمان فصل گذشته جام حذفی را شکست دهد یا خیر؟


بیشتر بخوانید: پرسپولیسی‌ها به دنبال مهاجم در نیم فصل


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
یه وقت تبریزیا رو محروم نکنیدا فقط بازیکنا و طرفدارای پرسپولیس رو محروم کنید معلومه اگه محرومش کنید زنوزی دیگه خرج فدراسیون رو نمیده
آخرین اخبار