پیامک‌های دریافتی هشتم مهرماه؛

بلاتکلیفی کادر اداری قوه قضاییه ۹۶/ تحقق نشدن وعده ۴ ساله پروژه گردشگری تله کابین کبودوال در شهرستان علی آباد کتول

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هشتم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

ب

 


 

8997...0936: با سلام. لطفا در نشست خبری روز سه شنبه سخنگوی قوه قضاییه در مورد استخدام کادر اداری قوه قضاییه ۹۶بپرسید که تکلیف پذیرفته شدگان چه زمانی مشخص میشه؟ یک زمان مشخصی رو اعلام کنند و ما رو از این بلاتکلیفی نجات بدن. باتشکر

 

1298...0991: با سلام. لطفا به داد قبول شدگان استخدامی قوه قضاییه سال 96 برسید. با گذشت دو سال هنوز بلاتکلیف هستیم. لطفا بررسی فرمایید. با تشکر

 

8921...0916: چرا باشگاه خبرنگاران جوان مشکل ما روستای ها را به مسولین بیمه روستای و دولت نمی رسانند که بیمه روستای را افزایش دهند و چرا بازنشستگی بیمه روستای30ساله است به خدا پیش ما هم گرانی هست کار هم نیست.

 

2603...0913: باسلام. سلطانی هستم از یزد یک کارخانه تولیدی زدم در یزد پس از دو سال دوندگی راه انداختم اما حالا برای مواد اولیه که باید از بورس بخرم سازمان صنعت معدن و تجارت همکاری نمی کنه و منو به وزارتخانه پاس میدن و وقتی هم به وزارتخانه زنگ میزنم به این و اون پاسم میدن. شمابگیدمن بایدچکارکنم؟!

 

8433...0911: باسلام از استان گلستان شهرستان علی آباد کتول هستم خواهشمندم در مورد پروژه گردشگری تله کابین کبودوال که 4 سال از وعده ی اجرای آن می گذرد ولی متاسفانه خبری از آن نشد از مسئولین مربوطه خاستار پاسخگویی می باشیم لطفا شما پیگیری بفرمائید.

 

5663...0919: سلام. چند روز پیش از بشیر سلیمی کیانشهر چای خشک 100گرمی از سوپرمارکت گرفتیم قیمت روشو قشنگ پاک کردن 16000توما ن دادن به من . اینکه مسئولین میگن نظارت می کنیم واقعا کو کجاست. اون ناظری که باید نظارت کنه؟

 

5943...0913: سلام مشکل مرکز بهداشتی درمانی روستای موردان از توابع شهرستان فاریاب استان کرمان راپیگیری کنید. قبلا هم این موضوع را اعلام کردیم.

 

4742...0916: سلام لطف کنید درباره قبوض موبایل که خود سرانه داده فعال می کنند و بی حساب و کتاب مبلغ بالا می فرستند کجا دیدی که گوشی خاموش صد و بیست هزار تومان بیاد.

 

2065...0913: سلام؛ هروقت در برنامه های تلویزیون در خصوص مایحتاج مردم بحث و گفتگو به عمل آمده(همان مطاع) فردایش گرانتر شده؛ مثل نان که شب گذشته اعلام شد نانوایان حق گران کردن نان را ندارند امروز هر قرص نان تافتون را۱۵۰ تومان گرانترنمودند؛ چه کسی جوابگواست؛ مسئولین محترم شما که بر زخم مردم مرهم نمی نهید؛ لطفابه آن نمک نپاشید. 

 

6951...0935:با سلام . من سه چهار روزه در تلاشم بلیط هواپیما بگیرم برای نجف تاریخ 21 و 22 و 23 مهر برای پیاده روی اربعین ولی هواپیما موجود نیست. لطفا پیگیری کنید. متشکرم.

 

4284...0935: سلام، فردا جشن برکت به مناسبت روز سالمند در مدرسه  سهراب واقع در شهرک غرب، خیابان سیمای ایران برگزار می شود. درخواست اعزام خبرنگار داریم.

 

7050...0938: با سلام خسته نباشید. موضوع: گران تر بودن قیمت فروش نمایندگی سایپا ساینا نسبت به بازار ۶ ماه پیش برای خرید ساینا از نمایندگی سایپا اقدام کردم و مبلغ ۲۰ تومن بیعانه پرداخت کردم. دعوت نامه ای که دریافت کردم مبنی بر این است که مبلغ ۳۵۴۰۰۰۰۰ برای دریافت خودرو پرداخت کنم. در حالی که قیمت بازار روز ساینا ۵۳۴۰۰۰۰۰ است. یعنی پول ما ۶ ماه خوابیده و سودشو گرفتن حالا باید بیشتر از قیمت بازار هم پرداخت کنیم!

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار