انتقال و جابجایی زائران اربعین از قصرشیرین به مرز خسروی با اتوبوس

فرماندار قصرشیرین گفت : ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از ۱۳ تا ۲۷ مهرماه کار انتقال و جابجایی زائران اربعین از قصرشیرین به مرز خسروی را برعهده دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : از امروز تا سیزدهم هشت دستگاه اتوبوس در سه راهی نصرآباد نقطه انتهای قصرشیرین به مرز خسروی کار جابجایی و انتقال زائران را انجام می‌دهند و برای استقرار خودرو‌های سواری زائران نیز ۱۱۰ هکتار توقفگاه با ظرفیت ۴۵ هزار خودروی سواری احداث شده است.

او گفت : تمامی توقف گاه‌ها و پارکینگ‌های این شهرستان به امکانات رفاهی و بهداشتی آب، برق و سرویس‌های بهداشتی و حمام تجهیز شده است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: هم اکنون ظرفیت اسکان ۲۰ هزار زائر در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی فراهم شده است و روزانه ۸۰ تا یکصد هزار وعده غذا توزیع می‌شود که این میزان تغذیه و پذیرایی مربوط به موکب های، ارتش، سپاه، ستاد بازسازی عتبات عالیات و استان‌های معین است.

او از انجام زیرساخت‌های اربعین در آنسوی مرز خسروی و در منذریه عراق نیز خبر داد و گفت: کار بزرگی که باید ظرف مدت یکسال انجام می‌شد را با تلاش ستاد اربعین در یکماه انجام دادیم و اکنون آمادگی کامل برای پذیرایی از زائران اربعین را داریم.

تاتار افزود: تمامی ادارات و دستگاه‌ها شبانه روزی پای کار هستند و این شهرستان از دیرباز میزبان و خادم زائران عتبات عالیات بوده از این رو در بحث امکانات هتل‌ها و زائرسرا‌ها و راه دسترسی مناسب شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی بسیار شاخص است.

او از استقرار سه بیمارستان صحرایی از سیزدهم تا ۲۷ مهرماه در مرز خسروی برای خدمات رسانی به زائران اربعین خبرداد و گفت: پایگاه‌های اورژانس و همچنین بیمارستان نیز آمادگی کامل برای پذیرش مراجعه کنندگان را دارد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: دشمن از وحدت و انسجام و برادری بین شیعه و سنی ناراحت است از این رو به دنبال اختلاف و نفاق بین شیعه و سنی است.

ماموستا ملامحمد محمدی افزود: ما اهل سنت به تمام معنا دلسوز نظام اسلامی هستیم و کار در مسیر خدا بسیار مبارک است مسئولان نیز تاکنون با دلسوزی در راه خدا کار می‌کنند.

او گفت: اهل سنت علاقه بسیار زیادی به امام حسین (ع) دارد و از این رو ما نیز برای خدمت رسانی به زائران اربعین تلاش خواهیم کرد، زیرا ائمه اطهار (ع) چراغ هدایت ما در زندگی هستند.

 

 

انتهای پیام/د

استقرار هشت دستگاه اتوبوس در سه راهی نصرآباد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کلب الرقیه
۱۱:۴۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
سلام
کرایه از مرز خسروی تا کربلا چقدر است؟
آیا از مرزهای دیگه ماشین کمتر هست؟
آخرین اخبار