فرمانده انتظامی کرمان؛

صداوسیما در حوزه تهدیدات دشمن خوب عمل کرده است

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: امروز صداوسیما با مدیریت خیلی خوب در حوزه تهدیدات دشمن و آگاه سازی مردم در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خوب عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان برای ارائه برنامه‌های هفته ناجا و انعکاس آن‌ها از رسانه استانی با مدیر کل صداو سیمای مرکز کرمان و معاونان وی دیدار و گفت و گو کرد.

او افزود: درهمه بخش‌ها و رده‌های پلیس علی رغم توطئه‌ها و تهدیدات دشمن اقدامات خوبی انجام شده است.

 

سردار ناظری تصریح کرد: امروز صداوسیما با مدیریت خیلی خوب در حوزه تهدیدات دشمن و آگاه سازی مردم در زمینه پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی خوب عمل کرده است.

او بیان داشت: امروز توانمندی صداوسیما به برکت نخبگان، اهل علم و دانش زیاد شده است.

سردار ناظری بر مسئول سازی و آموزش مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در خصوص خود حفاظتی تاکید کرد.

او با اشاره به تجمیع مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و افزایش تماس ۹۰ درصدی مردم با این سامانه گفت: مردم  باید تماس‌های فوریتی و غیر فوریتی خود را تفکیک و از تماس‌های غیر فوریتی خودداری کنند.

سردار ناظری نیز ضمن قدردانی از همکاری‌های صدا و سیما در بازتاب برنامه‌های انتظامی، پوشش برنامه‌های هفته نیروی انتظامی را از طریق رسانه استانی خواستار شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: سعی خواهد شد برنامه‌های هفته ناجا به صورت کیفی و پرمخاطب اجرایی شود.

 

او هفته ناجا را فرصتی برای بیان خدمات و اقدامات نیروی انتظامی عنوان و تصریح کرد: امروز باید بیش از گذشته با مردم تعامل و همکاری داشته باشیم.

سردار ناظری هفته ناجا را بهترین فرصت برای نمایش دستاورد‌های بخش‌های مختلف نیروی انتظامی دانست.

او هدف از برگزاری برنامه‌های هفته ناجا را اعتماد سازی بین مردم و ناجا برشمرد و بیان داشت: نیروی انتظامی با اعتماد سازی به دنبال کاهش بار امنیتی و انتظامی در ناجا و همسو کردن مردم و تعامل و همکاری آنان در راستای برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه است.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان تلاش و کوشش همه جانبه برای هر چه بهتر برگزار کردن هفته ناجا را خواستار شد و گفت: لازم است با بهره‌گیری از تجربیات سنوات گذشته و استفاده و بکارگیری تمام توان و امکانات در راستای برگزاری باشکوه‌تر هفته ناجا گام برداریم.

سرداری ناظری با اشاره به نقش رسانه‌ها در انعکاس عملکرد پلیس افزود: توجه و مطالعه رسانه‌ها توسط مردم به اخبار و حوادث مرتبط با پلیس، توانسته ظرفیت ایجاد حس همکاری و احساس مسئولیت در شهروندان را ترغیب کند و موجب انتقال و انعکاس اخبار و اطلاعات به پلیس شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین وظایف پلیس حفظ و ارتقای امنیت در جامعه است، افزود: با توجه به اینکه نیروی انتظامی به عنوان عنصر اصلی برقراری نظم و امنیت در جامعه ایفای نقش می‎کند، رسانه یک پل ارتباطی بین جامعه و پلیس است.

این مقام انتظامی ادامه داد: امروز پلیس به عنوان یک نهاد اجتماعی و تامین کننده نظم و امنیت، تعامل و مشارکت اقشار مختلف جامعه را سرلوحه کار خود قرار داده است تا بتواند در توسعه نظم و امنیت پایدار در سطوح مختلف جامعه گام‌های موثر بردارد.

وی در این جلسه بر هماهنگی دقیق‌تر و برنامه‌ریزی همه جانبه معاونت‌ها تاکید و تعمیق سطح تعامل با دستگاه‌های دولتی، غیردولتی و اقشار اجتماعی و ارتقای فرهنگ ارزش‌گذاری به شهدا و خانواده‌های آنان ایثارگران، بازنشستگان، کارکنان و خانواده آنان در جامعه را از محوری‌ترین وظایف ناجا در این هفته عنوان کرد.

 

در این دیدار علیرمضانی مدیر کل صدا وسیمای کرمان با تأکید بر اینکه رسانه در تداوم رسالت‌های فرهنگی خود قصد دارد با تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و تهیه گزارش‌های خبری در راستای ارتقاء روحیه آرامش و امنیت در جامعه گام بردارد، گفت: مردم و بسیاری از سرمایه گذاران اقتصادی در محیط امن و آرام می‌توانند فعالیت‌های اقتصادی را به انجام رسانده و در زمینه شکوفایی و بالندگی اقتصادی گام بردارند.

او افزود: صدا وسیما رسانه‌ای فراگیر و تأثیر گذار است و با اعتمادی که مردم به آن دارند می‌تواند با تولید و پخش برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی به کاهش آمار بزهکاری و کج روی‌های اجتماعی کمک کند.

علیرمضانی با مفید و موثر خواندن تعامل نیروی انتظامی و رسانه در ساخت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی تصریح کرد: نیروی انتظامی به لحاظ تعداد ماموریت‌ها از فراگیر‌ترین دستگاهها در حوزه تامین امنیت است.

او بیان داشت: فرمانده انتظامی استان کار‌ها و اقدامات خوبی در بخش‌های مختلف انجام داده است.

علیرمضانی افزود: در هفته ناجا صدا و سیمای مرکز کرمان آماده همکاری در بخش‌ها و برنامه‌های مختلف صدا، سیما و خبر است و در این هفته به اقتدار پلیس بیشتر توجه می شود.

هفته ناجا از۱۱مهر با شعار "پلیس هوشمند، امین مردم" آغاز و تا ۱۸ مهر ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

دیدار فرمانده انتظامی استان با مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار