محسنی: اگر استقلالی ها جام حذفی را هم از دست می دادند اوضاع بدتر می شد/ قطعی برق در کیفیت بازی تاثیر گذاشت

بازیکن تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت: قطعی برق در کیفیت بازی تاثیر گذاشت، اما آن‌ها به برد نیاز داشتند و اگر جام حذفی را هم از دست می‌دادند اوضاعشان بدتر می‌شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حسینی بازیکن تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت: به بازیکنان تیم  تبریک گفتم به خاطر بازی خوبی که برابر استقلال انجام دادند.

او در ادامه افزود: استقلال هم می‌داند ۱۲۰ دقیقه تلاش مضاعف کرد تا ما را ببرد. نتیجه را نه اینکه ما به آن‌ها داده باشیم شرایطی پیش آمد آن‌ها نتیجه بگیرند.

بازیکن گل ریحان در خصوص قطعی برق گفت: قطعی برق در کیفیت بازی تاثیر گذاشت، اما آن‌ها به برد نیاز داشتند و اگر جام حذفی را هم از دست می‌دادند اوضاعشان بدتر می شد. استقلال روان بازی می‌کرد، اما با سوت‌هایی که زده شد همه چیز خراب شد.


بیشتر بخوانید: استراماچونی: بازیکنان باید به فشار‌ها عادت کنند/ در لیگ ایران باید سخت کار کرد


بازیکن تیم گل ریحان در خصوص عصبانیت محمد نصرتی تصریح کرد:‌ به نظر شما او نباید عصبانی باشد؟ در دقیقه ۸۶ در محوطه ۱۸ قدم استقلال برای ما پنالتی رخ داد، اما داور آن را نگرفت. وقتی هم که به سود استقلال پنالتی گرفتند ما اعتراضی نکردیم و با عملکرد دروازه‌بان‌مان آن را گرفتیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از دیدار استقلال - گل ریحان البرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.