ترامپ ایمیل‌های هیلاری کلینتون را دزدید؛

سرقت اطلاعاتی از ایمیل‌های سیاست‌مدار برجسته آمریکایی

وزارت خارجه آمریکا به نهادهای امنیتی این کشور دستور داد در مورد سرقت اطلاعاتی از ایمیل‌های سیاست‌مدار این کشور تحقیق کنند.

تحیق در مورد ایمیل‌های سیاست‌مدار برجسته آمریکاییبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا به دنبال شواهدی برای اثبات ادعای حمله سایبری و سرقت اطلاعاتی از حساب کاربری یکی از سیاست مداران مطرح آمریکا هستند. سه سال پیش و در زمان اوج درگیری‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا هیلاری کلینتون و حامیان او مدعی شدند دونالد ترامپ با همکاری برخی از نهادهای امنیتی در آمریکا اطلاعات شخصی و مکاتبات محرمانه او را از ایمیل شخصیش سرقت کردند.


بیشتر بخوانید: هک گوشی‌های آیفون از طریق وب‌سایت‌های مخرب


بعد از گذشت بیش از ۳ سال از انتخابات آمریکا بار دیگر مسئله دستبرد به ایمیل‌های هیلاری کلینتون بار دیگر داغ شده است و دستگاه‌های امنیتی آمریکا اعلام کردند تا کنون تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه انجام داده‌اند و در این راستا ۱۳۰ مقام ارشد آمریکایی را مورد پرسش قرار دادند. ابعاد گسترده این پرونده و درگیری دولت‌مداران و مقامات سیاسی ارشد آمریکا با آن رسیدگی و کسب نتیجه در آن را بسیار مشکل کرده است. 

سرقت اطلاعاتی از ایمیل‌های سیاست‌مدار برجسته آمریکایی

حمله سایبری به ایمیل سیاست‌مدار مطرح آمریکایی

برخی از مفامات‌های وزارت خارجه آمریکا در مصاحبه با نشریات معتبر این کشور گفتند: "چه در زمان انتخابات و چه پیش از از آن و در زمانی که هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا بود بارها به ایمیل او حمله شده و مکاتبات او با دولت‌مردان آمریکایی و سایر مناطق جهان را مورد دستبرد قرار می‌دادند." این افراد که نخواسته‌اند نامی از آن‌ها فاش شود معتقدند دونالد ترامپ از این اطلاعات بر علیه هیلاری کلینتون استفاده کرده و با بهره‌برداری سیاسی توانسته‌ است در انتخابات پیروز شود.

سرقت اطلاعاتی از ایمیل‌های سیاست‌مدار برجسته آمریکایی

البته حامیان رییس جمهور کنونی آمریکا، چنین ادعاهایی را تکذیب کرده و انگشت اتهام را به سمت کلینتون می‌چرخانند. در واقع این افراد تلاش می‌کنند تا شنود صحبت‌های ترامپ با مقام‌های سیاسی روسیه را به هیلاری کلینتون و طرفداران او نسبت دهند. هنوز مشخص نیست نتیجه این پرونده چه زمانی اعلام خواهد شد ولی مطمئنا در صورت اثبات سرقت اطلاعاتی از ایمیل‌های هیلاری کلینتون، رسوایی بزرگ برای دونالد ترامپ به وجود می‌آید. 

انتهای پیام/

ردپای مقام‌های ارشد آمریکایی در پرونده سرقت اطلاعاتی از ایمیل‌های کلینتون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار