نماینده قم در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

احساس مسئولیت مدیران اجرایی برای جذب سرمایه‌گذاران در قم

امیرآبادی گفت: دستگاه‌های اجرایی دراین استان باید برای جذب سرمایه‌گذاران توجه بیشتری کرده و برخورد خوبی با آنان داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه برخی مدیران، سرمایه گذاران را تحویل نمی‌گیرند، گفت: طرد سرمایه گذاران به هر دلیلی اصلا قابل قبول نیست.

او با بیان اینکه نهاد‌های نظارتی باید با مدیران متخلف و فساد و رانت خواری در دستگاه‌های اجرایی مقابله کنند، اما نباید جرأت مدیران را بگیریم، اظهار داشت: همه باید با دستگاه‌های اجرایی برای پیشبرد کار‌ها مشارکت داشته باشیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیران برای تخفیف و تسهیل در برخی مسائل اختیاراتی دارند که باید از آن‌ها برای جذب سرمایه گذاران استفاده کنیم، گفت: اگر مدیری به دنبال این تسهیلات نباشد، قطعا سرمایه گذاران به استان‌های دیگر می‌روند.

او همچنین بر ضرورت شفاف سازی در تمامی مسائل در کشور تأکید کرد و گفت: اگر می‌خواهیم جلوی تخلفات، سوءاستفاده‌ها و رانت خواری‌ها گرفته شود، باید در میان همه مسئولان و نهاد‌های کشور شفافیت داشته باشیم و این حق مردم است.

امیرآبادی با اشاره به معرفی اموال مسئولان و لزوم راستی آزمایی آن، تصریح کرد: کسی در کشور زبانی با مسأله شفافیت مخالف نیست، اما متأسفانه برخی آن را قبول ندارند و همه باید کمک کنیم که به این مهم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/الف

مدیران اجرایی قم برای جذب سرمایه‌گذاران احساس مسئولیت داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار