خدمات رسانی ستاد اجرایی فرمان امام به زوار ایرانی و غیر ایرانی در ایام اربعین

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) فعالیت‌های این ستاد در ایام اربعین حسینی را تشریح کرد.

خدمات رسانی ستاد اجرایی فرمان امام به زوار ایرانی و غیر ایرانی در ایام اربعینبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حاشیه مراسم آغاز به کار ستاد اجرایی اربعین حسینی اظهار کرد: امسال نسبت به سال گذشته اقدامات و خدمات خود را برای زائرین اربعین به دو برابر افزایش دادیم.

او با بیان اینکه در هشت نقطه از مرز‌ها مانند شلمچه، مهران و ... برای سه یا چهار روز اول حدود یک میلیون وعده غذایی گرم تدارک دیده شده است، گفت: در نجف، کربلا، مهران، سامرا و میرجاوه تعدادی ایستگاه درمانی مستقر می‌شوند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امان (ره) ادامه داد: تمام خدمات درمانی به زائران اربعین ارائه می‌شود.

او با بیان اینکه ۴۰۰ پزشک یار جهادی برای خدمات رسانی به زائران اربعین با ما همکاری می‌کنند و خدمات فوق تخصصی به این افراد ارائه می‌شود، افزود: خدمات رسانی به زائران فقط مختص به زائران ایرانی نیست.

مخبر گفت: تمام زوار اعم از ایرانی و غیرایرانی می‌توانند از خدمات درمانی ایستگاه‌های ما برخوردار شوند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه خدمات چشم پزشکی، آزمایشگاه و تجهیز دارو‌های مورد نیاز از جمله خدماتی است که ارائه می‌شود، تصریح کرد: ۱۵۰ تخت بیمارستانی تدارک دیده ایم.

مخبر با بیان اینکه تمامی موکب‌های ما و ایستگاه‌های درمانی در صورت نیاز به زائران خدمات پزشکی ارائه می‌دهد، ادامه داد: در ۵۰ نقطه خدمات فرهنگی به زائران ارائه می‌دهیم و در این خصوص تعداد زیادی از روحانیون حوزه علمیه قم با ما همکاری می‌کنند.

مخبر تاکید کرد: همچنین خدمات بانکی و مخابراتی در تمامی ایستگاه‌ها و نقاطی که ستاد اجرایی حضور دارد، فعال و دایر است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: سال گذشته ۸۰۰ زائر اولی از مناطق محروم به اربعین اعزام شدند و امسال این تعداد را به دو هزار نفر در قالب ۵۰ کاروان ۴۰ نفره افزایش دادیم.

مخبر خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۵ هزار نفر از مناطق محروم به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار