خاطره جذاب مرحوم کاشانی از برد ۶ بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال

مرحوم جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرات جالبی از دربی سال ۵۲ داشت.

خاطره شنیدنی کاشانی از برد ۶ بر صفر پرسپولیس مقابل استقلالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر کاشانی، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس صبح امروز (چهارشنبه) به علت بیماری در ۷۶ سالگی دار فانی را وداع گفت.

او که در دربی شهریور سال ۱۳۵۲ حضور داشت، یکی از ستاره‌های پرسپولیس در آن مسابقه بود. بازیکن جوانی که خوش درخشید و اکنون به عنوان رئیس هیئت مدیره این باشگاه فعالیت می‌کند. او در سال‌های گذشته همیشه عضوی از باشگاه پرسپولیس بوده و روز‌های پر فراز و نشیبی را همراه با سرخپوشان پشت سر گذاشته است.


بیشتر بخوانید: تصاویر قدیمی از جعفر کاشانی


جعفر کاشانی در گفتگویی که در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ با باشگاه خبرنگاران جوان انجام داد، درباره پیروزی ۶ بر صفر در دربی ۱۳۵۲ مقابل استقلال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: دربی مسابقه‌ای بود مانند همه دیدار‌ها و استقلال آنقدر ضعیف نبود که از ما ۶ گل دریافت کند و همچنین ما هم آنقدر قوی نبودیم که به این تیم۶ گل بزنیم.

او افزود: یک اتفاقی رخ داد که ممکن است در ورزش جهان رخ دهد. خاطره‌ای از آن بازی نداریم، زیرا ۴۶ سال از آن دربی می‌گذرد، اما در آن زمان تمام بازیکنان با هم دوست بودند و یک اتفاقی هم بود که رخ داد.


بیشتر بخوانید: جعفر کاشانی که بود؟ + تصاویر 


کاشانی که پس از عمل جراحی مایل به صحبت نبود، درباره دربی ۳۱ شهریور بیان کرد: فوتبال غیر قابل پیش بینی است، اما امیدوارم شاهد بازی زیبایی باشیم و هواداران از دیدن دربی لذت ببرند.

انتهای پیام/

جعفر کاشانی درگذشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ali
۱۲:۴۸ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
بیچاره اصلا چیزی یادش نمیاد
آخرین اخبار