سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اعلام لیست تکمیلی دفاتر مجاز فروش بلیت پرواز‌های اربعین

جعفرزاده گفت: تا به امروز ۱۸ دفتر فروش بلیت پرواز‌های اربعین اعلام شده که لیست تکمیلی آن‌ها به زودی اعلام می‌شود.

اعلام لیست تکمیلی دفاتر مجاز بلیت پرواز‌های اربعینرضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشوری درخواست شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر صدور ۷۲۱ مجوز پروازی در اربعین را پاسخ داده و گفت:  پس از صدور این مجوزها، شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند هماهنگی‌های لازم را با فرودگاه‌های مبدأ و مقصد انجام دهند و برنامه پروازی خود را به صورت دقیق و منظم به مردم اعلام کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری توضیح داد: فروش بلیت‌های پرواز اربعین تنها توسط دفاتر مجاز اعلام شده در سایت سازمان هواپیمایی کشور امکان پذیر است.

او با بیان اینکه شرکت‌های هواپیمایی به مرور زمان و ظرفیت‌های خود را جهت جابجایی مسافران اربعین اعلام می‌کنند، گفت: تا روز شنبه تمامی شرکت‌های هواپیمایی ظرفیت‌ها و صندلی‌های خود را که مجوز آن‌ها از سازمان هواپیمایی دریافت شده است را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

جعفرزاده توضیح داد: هر کدام از شرکت‌های هواپیمایی هماهنگی‌های لازم را با فرودگاه مبدأ و مقصد انجام می‌دهند و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دفاتر مجاز بلیت‌های خود را عرضه می‌کنند.


بیشتر بخوانید:فهرست ۱۷ نماینده رسمی فروش بلیط پرواز‌های ایام اربعین


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه به دلیل مدیریت بهتر و دقیق‌تر بر عملکرد شرکت ها نظارت دارد، گفت: تا به امروز سازمان هواپیمایی بخشی از اسامی دفاتر مجاز را اعلام کرده و تا چند روز آینده اسامی تمامی دفاتر مجاز به صورت کامل در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

او تصریح کرد: هیچ کدام از شرکت‌های هواپیمایی و یا دفاتر مجاز حق ندارند نرخی بالاتر از قیمت اعلام شده بلیت نجف – تهران و بالعکس و نجف – مشهد را گران‌تر بفروشند و سازمان هواپیمایی با متخلفان در این زمینه برخورد شدیدی خواهد کرد.

جعفرزاده با بیان اینکه هم اکنون ۱۸ دفتر فروش بلیت را با نرخ مصوب انجام می‌دهند، گفت: امسال نرخ بلیت پرواز‌های تهران – نجف، تهران – بغداد- تهران ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و نرخ بلیت مشهد – نجف – مشهد و مشهد – بغداد – مشهد ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است و آژانس‌ها و دفاتر مسافرتی حق ندارند بیش از این نرخ بلیت را عرضه کنند.

انتهای پیام/

آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار