معاون استاندار اردبیل:

اتاق مانیتورینگ مرکز E.O.C استان اردبیل راه اندازی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: اتاق مانیتورینگ مرکز E.O.C استان اردبیل راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در دیدار رئیس و کارکنان مرکز اورژانس استان اردبیل گفت: اعتبار لازم برای راه اندازی این مرکز از محل اعتبارات استانی تامین می‌شود.

او با قدردانی از زحمات همه عوامل، کارکنان و پزشکان مرکز اورژانس استان اردبیل افزود: مدت زمان حضور اورژانس استان بر بالین بیمار کمتر از متوسط کشوری است و این زمان از متوسط کشوری که ۱۲ دقیقه در امداد رسانی شهری و ۱۵ دقیقه در امداد حوادث جاده‌ای است به ترتیب به ۸ و ۱۲ دقیقه کاهش یافته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از تجهیز و اضافه شدن ۱۳ دستگاه آمبولانس به ناوگان خودور‌های امدادی مرکز E.O.C استان تا پایان امسال خبر داد و گفت: در شرایط اضطراری اورژانس هوائی نیز با استفاده از بالگرد پلیس و اورژانس برای نجات جان هم استانی‌های عزیز انجام می‌گیرد.

امامی یگانه بر ارتقاء سطح آموزش‌های عمومی اصول امداد رسانی و کمک‌های اولیه تاکید کرد و گفت: در بسیاری مواقع حضور امدادگر توانمند در محل حادثه باعث نجات جان انسان‌ها می‌شود.

مجید غریبانی، رئیس مرکز اورژانس استان اردبیل نیز با ارائه گزارشی از خدمات و فعالیت این مرکز، از توجه استانداری به اورژانس استان در تامین اعتبارات لازم برای تجهیز آن قدردانی کرد.

او از استانی شدن مرکز پاسخگوئی به تماس‌های فوریت‌های پزشکی استان با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی خبر داد و گفت: مرکز پاسخگوئی به فوریت‌های پزشکی و اورژانسی استان در مرکز استان متمرکز می‌شود.

انتهای پیام/ح

 ۱۳ دستگاه آمبولانس به ناوگان خودور‌های امدادی اردبیل اضافه می شود

برچسب ها: اورژانس ، امدادرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار