انصاری فرد: مرحوم کاشانی قرار بود در جلسه هیئت مدیره امروز شرکت کند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قرار بود امروز چهارشنبه با فرستادن ماشینی، کاشانی را به جلسه هیئت مدیره باشگاه برسانیم که فرصت نشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران  در مورد درگذشت جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره این باشگاه عنوان کرد: این ضایعه بزرگ را به تمامی فوتبال دوستان ورزش  به خصوص پرسپولیسی‌ها تسلیت می‌گویم.


بیشتر بخوانید: علت فوت جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس چه بود؟


کاشانی بسیار دلسوز بود

وی افزود: ما یک مرد با شخصیت و دلسوز را از دست دادیم. بابت این اتفاق بسیار متاثر هستیم و خود را شریک غم خانواده‌اش می‌دانیم.   امیدواریم خداوند متعال به آن‌ها صبر جزیل عنایت کند.

قرار بود کاشانی را با یک ماشین به نشست امروز هیئت مدیره برسانیم

انصاری فرد در مورد لغو جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:  امروز قرار بود با یک ماشین کاشانی را به جلسه هیئت مدیره برسانیم و ما اطلاع دادند که به رحمت خدا رفته است و این جلسه هم لغو شد. حتی در جلسه آخری که با اعضای هیئت مدیره داشتیم، کاشانی آخرین نفری بود که در جلسه نشست و به من با ناراحتی گفت از لحاظ سلامتی وضعیت خوبی ندارم و‌ نمی‌توانم در جلسات شرکت کنم.

کاشانی از من درخواست کرد در جلسات هیئت مدیره شرکت نکند

او ادامه داد: همچنین کاشانی از من درخواست کرد تا در جلسات حضور پیدا نکند و علت آن را ضعف جسمانی و بیماری عنوان کرد، اما من به او گفتم مگر من در چه جایگاهی هستم که بخواهم برای شما تعیین تکلیف کنم؟ وقتی از جلسه بیرون آمدیم دوباره به من گفت که  نمی‌توانم واقعاً در جلسات شرکت کنم، چرا که توان حضور ندارم.

با اصرار ما کاشانی در نظر داشت در جلسه امروز هیئت مدیره شرکت کند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: از کاشانی خواستیم تا دو هفته یکبار در جلسات شرکت کند و با اصرار ما و تماس‌هایی که داشتیم، تقاضا کردیم تا در جلسه شرکت کند، اما او به من گفت امروز صبح  آزمایش دارد و اگر  انجام شد، در این نشست  شرکت می‌کند، اما این اتفاق هرگز نیافتاد.


بیشتر بخوانید: جعفر کاشانی که بود؟ + تصاویر


انتهای پیام /

اظهارات انصاری فرد در خصوص درگذشت جعفر کاشانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار