مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل:

هدایای جمع آوری شده صرف نیاز‌های آموزشی دانش آموزان نیازمند اردبیلی می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: هدایای جمع آوری شده در مدارس اردبیل صرف نیاز‌های آموزشی دانش آموزان نیازمند می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در مراسم جشن عاطفه‌ها که در سالن عصمت اردبیل برگزار شد گفت: جشن عاطفه‌ها در مدارس سراسر استان اردبیل برگزار شد که هدایای جمع‌آوری‌شده با تشخیص مدیران مدارس در جهت تامین نیاز‌های آموزشی دانش‌آموزان نیازمند صرف خواهد شد.

او افزود: نگرش و فرهنگ برگزاری این برنامه بسیار حائز اهمیت است و در واقع هدف از برگزاری این برنامه فرهنگ‌سازی است و وقتی یک دانش‌آموز مبلغ هرچند ناچیزی را در راستای کمک به همنوع خود هدیه می‌کند حس بسیار مثبتی در وجودش ایجاد می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: نظام تعلیم و تربیت مکلف به تربیت اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی و تبیین آموزه‌های دینی است تا فرهنگ کمک به همنوعان در جامعه بیش از پیش ترویج یابد.

ناصری تاکید کرد: مدیران مدارس تلاش می‌کنند تا دانش‌آموزانی که این کمک‌ها را دریافت می‌کنند ناشناخته باشند تا حس بدی در آن‌ها به‌وجود نیاید و عزت نفس آن‌ها حفظ شود.

او با اشاره به سیاست‌های کلان آموزش و پرورش گفت: سیاست اصلی وزارت آموزش و پرورش، مدرسه محوری است و مدیران مدارس نقش مهمی در تربیت آینده‌سازان کشور دارند.

انتهای پیام/ح

جشن عاطفه‌ها در مدارس سراسر استان اردبیل برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.