حذف قبوض کاغذی برق به یاری دانش آموزان کم برخوردار مازندرانی می‌آید

مدیر روابط عمومی توزیع نیروی برق مازندران گفت:۳ هزار و ۲۰۰ بسته‌های کمک آموزشی بین دانش آموزان کم برخوردار مازندران از محل درآمد حذف قبوض برق توزیع می‌شود.

تیمور نژاد مدیر روابط عمومی توزیع نیروی برق مازندران در گفت و گو  با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ بسته‌های کمک آموزشی از درآمد حاصل حذف قبوض کاغذی برق استان تهیه شده که در روز‌های آینده به دانش آموزان کم برخوردار هدیه خواهد شد.

او افزود: امور توزیع نیروی برق شهرستان گلوگاه در آئینی نمادین با توزیع ۱۵۰ بسته کمک آموزشی در مدرسه ۱۵ خرداد روستای خورشید کلای شهرستان گلوگاه به کمک حفظ محیط زیست رفت.

عادل خادمی مدیر امور توزیع نیروی برق شهرستان گلوگاه نیز در خصوص مزایای حذف قبوض کاغذی گفت:با اجرای این طرح می‌توان به حفظ محیط زیست کمک کرد و با کاهش هزینه‌های اداری، خدمات سریعتری را با اطلاع رسانی از طریق پیامک و صرفه جوئی اقتصادی به مشترکان داد.

او با اشاره ثبت ۹۹ درصد از شماره‌های همراه مشترکان در سامانه پیامکی، از دانش آموزان خواست که در صورت ثبت نبودن شماره تلفن همراه در سامانه، از والدین خود بخواهند با شماره گیری ۱۰۰۰۹۱۲۱ و ارسال کد شناسه پرداخت به این سامانه اقدام به ثبت شماره همراه خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/س

توزیع بیش از ۳ هزاربسته‌های کمک آموزشی بین دانش آموزان کم برخوردارمازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.