خبر خوش برای هواداران بارسلونا/ مسی به اینتر رسید

کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا می‌تواند تیمش را در دیدار با اینتر در لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در حالی بارسلونا و اینتر به مصاف هم می‌روند که طبق اعلام رسانه‌های اسپانیایی و باشگاه بارسلونا، لیونل مسی و عثمان دمبله می‌توانند در این بازی به میدان بروند.

هفته پیش و پس از مصدومیت لیونل مسی، اخباری منتشر شد که کاپیتان بارسا دیدار مقابل اینتر را از دست خواهد داد، اما او می‌تواند در این دیدار حساس تیمش را همراهی کند.


بیشتر بخوانید: شاگردان زیدان و ساری به دنبال کسب نخستین پیروزی/ تقابل جذاب گالاتاسرای و پاری سن ژرمن در استانبول


همچنین دمبله، بازیکن فرانسوی بارسا نیز پس از پشت سر گذاشتن مشکلات عضلانی، اجازه پزشکان را دریافت کرده تا در لیست بارسا برای دیدار برابر اینتر قرار بگیرد.

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی اینتر اعلام کرد: هنوز قرار گرفتن نام لیونل مسی در ترکیب اصلی مشخص نیست. البته نام او در لیست قرار گرفت، اما به نظر می‌رسد در ترکیب اصلی نباشد. همچنین نام عثمان دمبله، دیگر ستاره مصدوم بارسا نیز در لیست بازیکنان برای بازی با اینتر قرار دارد، اما خبری از آنسو فاتی و یوردی آلبا در مسابقه فردا شب نخواهد بود.


بیشتر بخوانید: بهترین بازیکن هفته اول لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد


اسامی بازیکنان بارسا برای دیدار با اینتر:

  • مارک آندره تراشتگن، نتو، نلسون سمدو، موسی واگوئه، جرارد پیکه، کلمنت لانگله، جونیئر فیرپو، تودیبو، سرخیو بوسکتس، ایوان راکیتیچ، آرتور، سرجی روبرتو، دی یونگ، آلینا، آرتورو ویدال، لیونل مسی، لوییس سوارز، آنتوان گریزمان، عثمان دمبله و کارلس پرز.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار