محرومیت بهترین داور آسیا از حضور در لیگ برتر فوتبال ایران

یکی از داوران پرافتخار فوتبال ایران در نوزدهمین دوره لیگ برتر فعالیت نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران این روز‌ها به محلی تبدیل شده است که شاهد تصمیم گیری‌های عجیبی در داخل آن هستیم.

پس از کنار گذاشته شدن بحث برانگیز رضا سخندان، کمک داور باتجربه فوتبال ایران از فهرست الیت که با دلخوری او و مطرح شدن بحث خداحافظی این داور از قضاوت فوتبال همراه بود، شنیده می‌شود یکی دیگر از افتخار آفرین‌های جامعه داوری ایران هم نسبت به تصمیم‌های ممبینی گلایه دارد.


بیشتر بخوانید: واکنش ممبینی به ماجرای خروج سخندان از لیست بین‌المللی داوران


مسعود مرادی، داور بازنشسته فوتبال ایران که سابقه قضاوت در جام کنفدراسیون‌های ۲۰۰۳ در فرانسه، جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۴ در چین، جام ملت‌های ۲۰۰۷، المپیک ۲۰۰۸ پکن را در کارنامه دارد و همچنین در سال ۲۰۰۳ از سوی AFC به عنوان برترین داور قاره کهن انتخاب شد، این روز‌ها در جایگاه یک ناظر داوری فعالیت می‌کند.

مرادی به دلایلی نامعلوم پس از بازی تیم‌های شهرخودرو مشهد و شاهین شهرداری بوشهر در هفته دوم لیگ برتر از نظارت در این رقابت‌ها منع شده و مشخص نیست چرا کمیته داوران از او استفاده نمی‌کند.

مرادی قرار است هفته آینده با حضور در ورزشگاه راشد دبی عملکرد تیم داوری بازی تیم‌های سوریه و مالدیو از گروه اول رقابت‌های مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را نظارت کند و حدود یک ماه دیگر هم برای حضور در سمینار ناظران داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا راهی مالزی شود. این در حالی است که مشخص نیست او به چه دلیلی نمی‌تواند بازی‌های لیگ برتر کشورمان را نظارت کند.

پیگیری‌های ما از کمیته داوران هم درباره دلیل این موضوع بی پاسخ مانده است.


بیشتر بخوانید: ممبینی: داوران پشت دروازه حذف نمی‌شوند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار