مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما؛

مسئولان تاب بیاورند، رسانه تریبون مردم است

رنجبران در مورد صحبت‌های علی ربیعی سخنگوی دولت اظهار نظر کرد.

رسانه به عنوان تريبون مردم مشكلات به حقشان را پخش ‌می‌كند و مسئولان امر هم تاب بياورندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،
محمد حسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما در خصوص صحبت‌های علی ربیعی (دکتر عباد) سخنگوی دولت اظهار نظر و رشته توئیتی را درهمین باره منتشر کرد. 

علی ربیعی سخنگوی دولت که با نام مستعار دکتر عباد شناخته می‌شود، در جلسه صبح امروز با خبرنگاران رسانه‌های مختلف، در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در مورد پیشنهاد دولت برای رسیدگی به وضعیت کارگران هپکو و راه‌اندازی خط تولید این کارخانه گفت: من یکبار توضیح دادم البته اجازه بدهید یک نقدی در مورد صحبت‌های رئیس محترم صدا و سیما داشته باشم. امروز هم در جلسه گفتم هیچ وزیری از طرح مسائل کارگران در صداوسیما نه گلایه کرده و نه شکایت داشته است و من به عنوان سخنگوی دولت بسیار خوشحال هستم که مسائل تولید و کارگری مورد نقد قرار بگیرد.

محمدحسین رنجبران در حساب توئیتری خود نوشت:

سخنگوی محترم دولت گفتند هیچ وزیری از طرح مسائل کارگران در صدا وسیما نه گله کرده ونه شکایت! دکتر عباد عزیز ولی كاش افکارعمومی بپذيرد.

شايد هم از صحبت امروز شما می‌توان اینگونه برداشت کرد که رسانه به عنوان تريبون مردم از این به بعد قرار است مشكلات به حقشان را پخش كند و مسئولان امر هم تاب بياورند. آیا واقعا اینطور است ؟

تا الان که هرآنچه از این مشکلات پخش شده تماس و نامه نگاری و .... درباره اش قطعی بوده و ماجرای هپکو هم از این قاعده مستثنی نیست !

رسانه به عنوان تريبون مردم مشكلات به حقشان را پخش ‌می‌كند و مسئولان امر هم تاب بياورند

رسانه به عنوان تريبون مردم مشكلات به حقشان را پخش ‌می‌كند و مسئولان امر هم تاب بياورند

رسانه به عنوان تريبون مردم مشكلات به حقشان را پخش ‌می‌كند و مسئولان امر هم تاب بياورند


بیشتر بخوانید: هجمه‌های غير منصفانه به رسانه ملی با انگيزه‌های مشخص


انتهای پیام/

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار