عصر امروز جلسه شورای اسلامی استان با حضور اعضای این شورا درتبریز برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای اسلامی استان در تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،در این جلسه، غلامحسین مسعودی ریحان رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته نیروی انتظامی گفت: یکی از شاخصه‌های اصلی توسعه یافتگی کشور آموزش با کیفیت است که امیدواریم در آموزش و پرورش ما نیز این توسعه یافتگی اتفاق بیافتد تا سطح سواد کشور به ۱۰۰ درصد برسد و امید به زندگی در کشورمان افزایش یابد.


او همچنین امنیت را نیز یکی از شاخصه‌های توسعه و سرمایه‌گذاری کشور عنوان کرد و افزود: امنیت از ضروریات جامعه است که همه ما خود را موظف می‌دانیم در این زمینه با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشیم تا این امنیت لازم جامعه فراهم شود.


مسعودی ریحان افزود: پیشگیری قبل از درمان در هر زمینه‌ای مناسب و ضروری است و دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در بحث بهداشت و درمان به لطف خدا دارای امکانات و ساختمان‌های مجهز و کافی می‌باشد، اما باید سطح ارتقاء آموزشی خود را بالا ببریم و قبل از بروز بیماری‌ها از آن پیشگیری کرده باشیم.


در ادامه جلسه محمد خسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: یکی از وظایف مسئولین این است که اگر نمی‌توانند باری از دوش مردم بردارند لااقل باری بر دوش مردم نگذارند.

او افزود: در آخرین رتبه بندی دانشگاه‌های کشور دانشگاه علوم پزشکی تبریز در رتبه دوم بوده و در قسمت آموزشی جهت گیری کلی داریم و تا به حال توانستیم در تمامی المپیاد‌های فرهنگی ورزشی معمولاً مقام اول را به دست بیاوریم.


صومی با بیان اینکه بحث بهداشت و درمان موضوع مهمی است و ما نمی‌توانیم ادعا کنیم که وضع بهداشت ما مناسب است افزود:در زیرساخت‌ها مشکل داریم که لازمه تمامی بخش‌ها و عمران و آبادانی کشور است .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطر نشان کرد: زمانی که مادری فوت می‌کند قطعا مشکلات زیادی را به همراه دارد و خانواده‌ای با مرگ مادر فرو می‌پاشد، به همین دلیل توسعه‌ی اقدامات ارزشمند برای حفظ جان مادر و نوزاد برای ما بسیار مهم است.
انتهای پیام/

پیشگیری قبل از درمان در هر زمینه‌ای مناسب و ضروری است

برچسب ها: آموزش وپرورش ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.