ناامیدی دی یانگ از تصمیم دلیخت

ستاره هلندی تیم فوتبال بارسلونا درباره هم تیمی سابقش به اظهار نظر پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فرانکی دی یانگ و ماتیاس دلیخت فصل گذشته در تیم فوتبال آژاکس هلند با یکدیگر همبازی بودند و بازی‌های خوب این ۲ نقش بسزایی در رسیدن آژاکس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در لیگ هلند داشت.

پس از عملکرد درخشان دلیخت و دی یانگ در ترکیب آژاکس نام این ۲ بازیکن بیش از پیش در فوتبال اروپا مطرح شد و پیشنهاد‌های زیادی از تیم‌های قدرتمند و متمول اروپایی به سمت ۲ ستاره جوان تیم ملی هلند سرازیر شد.

فرانکی دی یانگ تصمیم گرفت به بارسلونا بپیوندد و ماتیاس دلیخت که در طول نقل و انتقالات تابستانی همواره بارسلونا را به عنوان یک مشتری پر و پا قرص خود می دید، به پیشنهاد های جدی کاتالان ها نه گفت و از میان تیم های منچستر یونایتد، پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ، بارسلونا و یوونتوس، تیم ایتالیایی را انتخاب کرد تا هم بازی کریستیانو رونالدو شود.


بیشتر بخوانید: غیبت ستاره جوان بارسلونا مقابل اینتر


ستاره هلندی بارسلونا که در ترکیب آبی اناری پوشان عملکرد خوبی بر جای گذاشته، در پاسخ به این سوال که عملکرد ماتیاس دلیخت در يوونتوس را چگونه می بیند، پاسخ داد: تاکنون تمام بازی های دلیخت در یوونتوس را ندیدم و نمی توانم در این زمینه نظر دقیقی بدهم اما بازی های او برابر فیورنتینا و اتلتیکو مادرید را دیدم و فکر می کنم دلیخت در آن بازی ها عملکرد خیلی خیلی خوبی داشت. 

دی یانگ در ادامه گفت: دلیخت در تیم جدیدش شروع خوبی داشته است. او خیلی جوان است و برای یوونتوس یک ستاره واقعی است. البته من دوست داشتم او در بارسلونا هم تیمی من باشد اما تصمیم دلیخت این بود که به یوونتوس برود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار