آمار جالب پرسپولیس مقابل شهرخودرو

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف شهر خودرو می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم های شهر خودرو و پرسپولیس در مشهد به مصاف هم می‌روند. این دیدار برای سرخپوشان پایتخت و شاگردان گل محمدی از حساسیت بالایی برخوردار است و ۲ تیم تلاش می‌کنند تا به برتری دست یابند.

گل محمدی پس از جدایی برانکو به عنوان اصلی‌ترین گزینه داخلی جانشینی او تا یک قدمی امضای قرارداد با سرخ‌ها پیش رفت، اما در نهایت به توافق خود با مدیران شهرخودرو پایبند ماند تا فردا مقابل پرسپولیس هدایت مشهدی‌ها را در دست داشته باشد.

تقابل فردا (جمعه) یازدهمین رویارویی این ۲ تیم است و در بازی‌های گذشته پرسپولیس هیچ گاه شکست نخوزده و شکست ناپذیر بوده است. سرخپوشان پایتخت در ۱۰ دیدار گذشته با پدیده یا شهر خودرو به ۶ برد و ۴ تساوی دست یافتند و تاکنون شکست نخوردند تا رکورد شکست ناپذیری جالب توجهی را در تاریخ تقابل‌های ۲ تیم ثبت کند.


بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل شهر خودرو


در یازدهمین تقابل مشهدی‌ها با نام شهرخودرو و به طور قطع یحیی گل محمدی به دنبال شکست طلسم این ناکامی و تجربه اولین برد لیگ برتری مقابل مدافع عنوان قهرمانی هستند تا همچنان روند روبه رشد خود را ادامه بدهند.

نکته جالب اینکه گل محمدی در تمام سال‌هایی که وارد عرصه مربیگری شده در مجموع ۱۴ بار مقابل پرسپولیس شاگردانش را به میدان فرستاده که در این بازی‌ها آمار ۶ برد، ۲ تساوی و ۶ باخت به ثبت رسانده و باید دید در دیدار روز جمعه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

دیدار شاگردان کالدرون و گل محمدی، روز جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار