معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: به طور میانگین سالانه ۲۰۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور بهسازی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزیزاله مهدیان، معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صبح امروز در جلسه بررسی روند پرداخت تسهیلات بهسازی و مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی در اردبیل گفت: انتظار می‌رود در راستای انجام اقدامات گسترده در زمینه بازسازی و بهسازی واحد‌های روستایی بانک‌ها در ارائه این تسهیلات و عقد قرارداد با پرونده‌های معرفی شده همکاری لازم را داشته و در این زمینه شتاب ایجاد کنند.

او با اشاره به سهمیه اختصاص یافته برای استان‌ها در زمینه بهسازی واحد‌های روستایی بیان کرد: در صورتی که سهمیه اختصاص یافته برای هر استانی تخصیص و جذب نشود این تسهیلات در سایر استان‌ها جذب خواهد شد تا زمینه برای بهسازی واحد‌های روستایی در این مناطق فراهم شود.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارائه این تسهیلات در روستا‌ها را زمینه‌ساز توسعه پایدار در این مناطق دانست و تصریح کرد: این تسهیلات که برای نوسازی و بهسازی واحد‌های روستایی اختصاص می‌یابد نقش و تاثیر مهمی در ماندگاری روستاییان در ایین مناطق دارد.

مهدیان با اشاره به آغاز اجرای طرح ویژه بهسازی و بازسازی واحد‌های مسکونی روستایی از سال ۸۴ در کشور گفت: به طور میانگین سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور با استفاده از این تسهیلات نوسازی می‌شوند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تلاش برای تسهیل در ارائه تسهیلات به متقاضیان بهسازی واحد‌های روستایی خبر داد و افزود: باید در این زمینه بانک‌های عامل نیز همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ع

ارائه تسهیلات که برای نوسازی و بهسازی واحد‌های روستایی

برچسب ها: تسهیلات ، بنیاد مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.