احداث شهرک نمایشگاهی بین المللی خودرو در شهر گز

شهردار گز و برخوار گفت : مهم‌ترین و اصلی‌ترین چالش مدیریت شهری شهر گز برخوار احداث و بهره‌برداری از شهرک نمایشگاهی بین المللی خودرو است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، محمود بخشی شهردار گز و برخوار  ایجاد شهرک نمایشگاهی خودرو این شهر را مهمترین و حیاتی‌ترین پروژه شهرداری دانست و گفت: در صورت توافق با مالکان حقیقی کلنگ احداث این شهرک در دهه فجر امسال به زمین زده خواهد شد.


او افزود: جانمایی شهرک نمایشگاهی خودرو، در املاک جنوب‌غربی شهر در سه فاز ۲۰ هکتاری با پهنه ۶۰ هکتاری برای احداث در نظر گرفته شده، که به دلیل تعدد مالکان حقیقی و مسائل حقوقی این طرح از سال ۱۳۹۲ تا کنون مسکوت مانده‌است.


شهردار گز برخوار  ادامه داد: توافق با مالکین اصلی‌ترین چالش مدیریت شهری است و سرانه فضای عمومی و معابر ۷۰ درصد و سهم بهره‌مندی مالکان ۳۰ درصد است، که این میزان با توجه به توقع مالکان از منافع حاصل از طرح احداث و تملک آن‌ها به صورت مشایی در هر ملک روند توافق و تعاملات را کند کرده‌است.


یخشی تصریح کرد: احداث شهرک نمایشگاهی باعث ایجاد سه هزار شغل مرتبط و ریشه کن کردن بیکاری و برندسازی شهر گز در شاخص استانی و ساماندهی وضعیت نمایشگاه‌های اتومبیل می‌شود.
محمود بخشی افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری با توجه به بدهی ۵ میلیارد تومانی منظور شده از دوره قبل که اتمام ساخت مجموعه فرهنگی کتابخانه و احداث ساختمان آتش‌نشانی را در برمی گیرد، در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

او ادامه داد: فراهم کردن بستر ایجاد شهر الکترونیک، احیای خانه‌های تاریخی شهر گزبرخوار، تاسیس شورای نامگذاری اماکن و معابر شهری، ایجاد شورای فرهنگی و هماهنگی ترافیک، تسهیل شرایط واگذاری کاروانسرای عباسی شهرگز به سرمایه‌گذار و قانونمند کردن توافقات در شهرداری از دیگر اقدامات شهرداری و شورای دوره پنجم در دو سال گذشته بوده‌است.


انتهای پیام /ش



شهر گز میزبان شهرک نمایشگاهی بین المللی خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.