وزیر علوم تحقیقات و فناوری در قم عنوان کرد؛

ضرورت اهتمام ویژه دانشجویان به فعالیت‌های قرآنی/قرآن مایه آرامش جوانان است

منصور غلامی گفت:نیاز، درک و انتشار مفاهیم قرآنی در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری امروز پنجشنبه در آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در قم ،یکی از ماموریت‌های دانشجویان را اهتمام بیشتر به فعالیت‌های قرآنی دانست و گفت: در شرایط فعلی نیاز به قرآن و درک و انتشار مفاهیم آن بیش از هر زمان دیگری است.

او قرآن را مایه آرامش جوانان دانست و گفت: با توجه به گسترش فزاینده امکانات فضای مجازی، جوانان مومن می‌توانند با بهره گیری بهتر از این فضا در گسترش معارف قرآنی کوشا باشند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد:مسلمانانی که با قرآن کریم مأنوس هستند کمتر در مشکلات زندگی دچار ناامیدی می‌شوند و لذا امروزه باوجود گسترش ارتباطات و فضای مجازی نیاز به اعتقاد به خداوند و مأنوس شدن با قرآن کریم ضرورت پیدا می‌کند.

غلامی بابیان اینکه باید با تلاش جوانان شبکه‌های معارف قرآنی در سراسر جهان شکل بگیرد، ادامه داد: انس با قرآن یک حصن حصین برای همه جوانان علی‌الخصوص دانشجویان است و بر همین اساس باید مفاهیم قرآنی بین جوانان گسترش پیدا کند.

سی و چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان امروز با معرفی برگزیدگان در قم پایان یافت.

 در این جشنواره دو روزه ۴۵۰ دانشجوی دختر و پسر دانشگاه‌های دولتی در ۶ بخش آوایی، هنری، پژوهشی، ادبی، معارفی و فناوری نرم افزار‌ها با هم رقابت کردند.

۱۱۷ نفر از برگزیدگان این دوره به مسابقات ملی دانشگاه‌های سراسر کشور که آبان ماه در شیراز برگزار می‌شود راه یافتند.

انتهای پیام/ش

اختتامیه سی و چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار