آیت الله دری نجف آبادی:

کنگره نقش امام خمینی ره در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی ، رویدادی کم نظیر بود.

امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه به آثار کنگره ملی نقش امام خمینی ره و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی اشاره کرد.

کنگره نقش امام خمینی ره در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی ، رویدادی کم نظیر بود.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛آیت الله دری نجف آبادی خطیب جمعه اراک ضمن اشاره به کنگره نقش امام خمینی ره و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت : الحمدلله دیروز این کنگره با موفقیت هر چه تمام تر برگزار شد. مراسم دیروز کم نظیر بود و تمام ارگان ها و مردم برایش تلاش کردند. از اثار این کنگره می توان به کتب چاپ شده و فرهنگ سازی های گسترده ای که در این زمینه انجام شد اشاره کرد.و باید از تمام عزیزان سپاس گزاری کرد
 وی اظهار کرد: در روز دوشنبه که به دیدار مقام معظم رهبری مشرف شدیم ایشان بر تدوام کار کنگره تاکید داشتند . رهبر انقلاب فرمودند اگر هدف های شهدا حفظ و نشر داده نشود ، باید گام دوم را برداشت .

ما از چهل سال گذشته برای چهل سال اینده درس آموخته ایم

 وی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین کنگره هایی که منجر به فرهنگ یازی میشوند گفت : ما از چهل سال گذشته برای چهل سال اینده درس اموخته ایم . باید با فرهنگ سازی و امت سازی و تمدن افرینی اثار شگرف انقلاب را در دنیا بگسترانیم.
وی اظهار کرد :امروز به برکت انقلاب با دیروز از همه لحاظ قابل مقایسه کرد بنابراین با رنج ها و فداکاری های که کشیده ایم بیشتر از قبل به ابادانی میرسیم.

با همکاری بیشتر نیروی انتظامی با دستگاه های قضا جامعه خوی امنیت می گیرد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به هفته نیروی انتظامی و پاسداشت تلاش های فداکارانه آنان گفت: از زحمات نیروی انتظامی سپاسگزاریم . نیروی انتظامی با نشاط و با قدرت برای برقراری نظم و جلوگیری از فساد و فحشا و بی نظمی بیشتر از پیش است. استان مرکزی چون چهار راه عبور است هوشیار بودن نیروی انتظامی را بیشتر میطلبد. و نه تنها باید حواسشان به این استان توجه کنند بلکه باید به عمق استان های دیگر نیز توجه کنند.
وی افزود : باید با همکاری بیشتر نیروی انتظامی با دستگاه های قضا جامعه خوی امنیت گیرد و دین ما به شهدا ادا شود.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به پیش روی بودن ایام اربعین حسینی گفت :در چند روز اخیر شاهد توطئه هایی در کشور عراق بودیم که منشا آن عمل خبیثانه دشمنان اسلام و قرآن بود.  امیدواریم مردم عراق هوشیار باشند و فریب توطئه های دشمنان اسلام را نخورند. 
امام جمعه اراک عضویت دولت را در اوراسیا را جز موفقیت بزرگ دولت دانستند و اظهار کرد : مانند گرفتن کشتی انگلیس و موفقیت های قبل کشور این موفقیت نیز موفقیت بزرگی است چرا که عزت ملت ما بسیار گسترده است و باید با دشمنان قاطع برخورد کرد.

انتهای پیام / الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.