باوجود محدودیت منابع و ممنوعیت اجرای پروزه‌های عمرانی درشهرستان بستان آباد

مدیر کل روستایی استاندار در جلسه توسعه و سرمایه گذاری شهرستان گفت:باوجود محدودیت منابع و ممنوعیت اجرای پروزه‌های عمرانی، چندین طرح بزرگ عمرانی در بستان آباد اجرایی می‌شود.

باوجود محدودیت منابع و ممنوعیت اجرای پروزه‌های عمرانی درشهرستان بستان آبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،کرمی مدیر کل روستایی استاندار   با اعلام این خبر کفت: آبرسانی به بخش شرب و صنعت شهرستان از سد کلقان یکی از بزرگترین پروز‌ها های عمرانی است که در شهرستان بستان آباد اجرایی می‌شود.

او همچنین از دهیاران خواست تا برای توسعه روستا‌ها از ایجاد طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت کنند.

وحدتی نماینده مردم بستان آباد در مجلس هم با اشاره به وجود چندین واحدتولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی گفت: کوتاهترین راه برای رونق تولید و اشتغال در کشور حمایت از واحد‌های راکد یا نیمه راکد و بازگرداندن آن‌ها به چرخه تولید است.

او  همچنین با اشاره به اجرای نهصت آسفالت در شهرستان گفت: طی دوماه گذشته بیس از دو هزارتن آسفالت در جاده‌های اصلی و روستایی شهرستان برای بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت مورد استفاده قرار گرفته و وصعیت جاده‌های شهرستان را از وضعیت بحرانی خارج کرده است.
موسوی فرماندار بستان آباد هم در این جلسه با اشاره به بازنگری در طرح توسعه شهرستان گفت: قرار گرفتن شهرستان بستان اباد در بین ۳۱ منطقه توسعه نیافته کشور فرصت مناسبی برای جهش اقتصادی و صنعتی منطقه بوجود آورده که نیازمند بازنگری در طرح توسعه شهرستان بود.

او ادامه داد: ۲۱ پروزه بزرگ در مناطق مختلف شهرستان با همکاری بنیاد برکت، ایدرو و ایمیدرو با هدف توسعه متوازن شهرستان اجرا خواهد شد
موسوی در پایان توجه به بخش توریسم و گردشگری را در کنار بخش صنعت از الزامات طرح توسعه سهرستان برشمرد و گفت: ۶ منطقه ویژه گردشگری و بوم گردی در شهرستان شناسایی شده که باهدف توسعه گردشگری در شهرستان و تبدیل شدن شهرستان به منطقه ویژه گردشگری معرفی خواهند شد.

حجت الاسلام رضوی امام جمعه بستان آباد نیز گفت: مسئولان از فرصت بدست آمده برای خدمت بیشتر به مردم بهره برداری کنند.

او در جلسه شورای توسعه و اشتغال شهرستان از مسئولان خواست تا با تلاش و کار مضاعف امید مردم را ناامید نکنند.

اوادامه داد:ناامیدی مردم از همت و تلاش مسئولان موجب ناامیدی به آرمان‌های نظام خواهدشد.

 

انتهای  پیام/

شناسای ۶ منطقه ویژه گردشگری و بوم گردی در شهرستان  بستان اباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.