دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی خبر داد:

انجام پرواز‌های اربعین طبق برنامه/ رفع مشکل بدهی ایران ایر به فرودگاه نجف و اخذ مجوز پرواز‌های اربعین

اسعدی سامانی گفت: با وجود اتفاقات پیش آمده در عراق، پرواز‌ها به فرودگاه‌های بغداد و نجف طبق برنامه در حال انجام است.

انجام پرواز‌های اربعین طبق برنامه/رفع مشکل بدهی ایران ایر به فرودگاه نجف و اخذ مجوز پرواز‌های اربعینبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  انجمن شرکت‌های هواپیمایی، مقصود اسعدی سامانی اظهار داشت: با وجود پیش‌آ‌مد برخی اتفاقات در عراق در حال حاضر همه پرواز‌های کشورمان به فرودگاه‌های بغداد و نجف طبق برنامه در حال انجام است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی ادامه داد: تدابیر لازم امنیتی در کشور عراق ایجاد شده است همچنین لایه حفاظتی در اطراف فرودگاه‌های نجف و بغداد وجود دارد و پرواز‌ها در حال انجام است؛ ضمن آنکه مسافران با اسکورت وارد فرودگاه بغداد می‌شوند و مسافرانی که از فرودگاه بغداد قصد خارج شدند دارند با اسکورت خارج می‌شوند تا بدین ترتیب مشکلی برای پرواز‌ها نداشته باشیم.

 صدور مجوز‌های پرواز‌های اربعین از سوی فرودگاه‌های نجف و بغداد برای همه شرکت‌های متقاضی

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره آخرین وضعیت اخذ مجوز‌های پروازی اظهار داشت: در حال حاضر همه شرکت‌های هواپیمایی مجوز‌ها و تاییدیه‌های لازم را از فرودگاه‌های نجف و بغداد برای پرواز‌های اربعین گرفته‌اند و مشکل خاصی در این باره نداریم.

 ایران ایر هم موفق به اخذ مجوز از فرودگاه نجف برای پرواز‌های اربعین شد

وی افزود: مشکل بدهی ایران ایر به فرودگاه نجف هم رفع شد و این شرکت هواپیمایی نیز موفق به اخذ مجوز پرواز‌های اربعین شد.

وی بیان کرد: البته ایران ایر از مسیر‌های کرمانشاه و ایلام نیز به مقاصد نجف و بغداد پرواز برقرار کرده است ضمن آنکه شرکت‌های هواپیمایی در راستای تسهیل تردد زائران حسینی برای ایام اربعین پرواز از مبادی مختلف به مقاصد کرمانشاه و ایلام پرواز‌هایی راه‌اندازی کرده‌اند تا زائران در صورت تمایل از طریق حمل و نقل هوایی به مرز‌ها منتقل شوند و از آن طرف به کشور عراق سفر کنند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی تاکید کرد: همانگونه که از قبل نیز اعلام شد نرخ‌های بلیت پرواز‌های تهران، مشهد و سایر شهرستان‌ها به فرودگاه‌های نجف و بغداد مشخص است و مسافران دقت کنند به هیچ عنوان نرخ‌های بالاتر از این قیمت‌های اعلام شده پرداخت نکنند.

اسعدی سامانی تاکید کرد: مسافران در صورت مواجهه با گرانفروشی حتما موضوع را به سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام کنند و مطمئن باشند به این موضوع رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار