دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع):

تلاش دشمن در جهت اسلام افراطی / بیش از ۹۰ درصد رسانه‌های جهان تحت فرمان مافیای صهیونیست است

تلاش دشمن در جهت اسلام افراطی / بیش از ۹۰ درصد رسانه‌های جهان تحت فرمان مافیای صهیونیست استدبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) گفت:بیش از ۹۰ درصد رسانه‌های جهان تحت فرمان مافیای صهیونیست است که اجازه نمی‌دهند اسلام با طراوت به دنیا معرفی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا رمضانی گیلانی دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار کرد:موضوعاتی که مرجعیت شیعه در حوزه‌های فرهنگی، دینی و سیاسی بیان می‌کند با توجه به ابزار و امکانات موجود باید به دنیا منتقل شود.

او افزود:مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) می‌تواند حلقه وصل شیعه و پیروان اهل‌بیت (ع) در جهان باشد، با توجه به سفر‌هایی که در کشور‌های مختلف انجام دادم به این موضوع رسیدم که ظرفیت بسیار خوبی در دنیا ایجادشده و باید از این فرصت برای ترویج معارف اهل‌بیت (ع) استفاده کنیم.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) تصریح کرد: با نوعی اسلام افراطی و همچنین اسلام لیبرال روبرو هستیم که در برخی کشور‌ها امام‌جمعه زن است و این مساجد را حکومت آن کشور تائید می‌کند و به‌نوعی تلاش می‌شود این موضوع در فرهنگ غربی هضم شود.

او ادامه داد: رسانه‌ها در اختیار اسلام نیست و بیش از ۹۰ درصد رسانه‌های جهان از سوی مافیای صهیونیست کنترل می‌شود و به‌هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهند اسلام با طراوت و جامع به دنیا معرفی شود.

رمضانی گیلانی عنوان کرد:دروس اسلام‌شناسی در دانشگاه‌های جهان وجود دارد، ولی اسلامی را که معرفی می‌کنند اسلام لیبرال است، در برخی از شهر‌های غرب همانند بروکسل مسلمانان جمعیت بیشتری از غیرمسلمانان دارند و درحال‌توسعه هستند.

او افزود:با توجه به برآورد‌هایی که مراکز آمار جهانی انجام داده است در سال ۲۰۵۰ یک‌سوم جمعیت کشور‌های اروپایی را مسلمانان تشکیل خواهند داد، امروز در آلمان و انگلستان ۲۷۰۰ مرکز اسلامی وجود دارد که ۲۴۰ آن مراکز شیعی هستند که به ترویج معارف اهل‌بیت (ع) می‌پردازند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) بیان کرد:دشمن تلاش می‌کند اسلام افراطی را ترویج دهد و در این زمینه حزب ضد اسلامی نیز فعالیت می‌کند، امروز با فقر معنوی و تشنگی معنوی روبه‌رو هستیم و ملت‌های جهان به دنبال حقیقت هستند.

انتهای پیام/ ش

دیدار دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با آیت‌الله علوی گرگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار