مهدوی کیا: امیدوارم روند گلزنی آزمون ادامه داشته باشد

پیشکسوت فوتبال گفت: باعث افتخار است که بعد از چندین سال یک بازیکن ایرانی موفق شد در بالاترین سطح فوتبال اروپا خود را به خوبی نشان دهد و امیدوارم گلزنی‌های سردار آزمون ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا با رکورد شکنی سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان و زنیت روسیه در مقابل تیم بنفیکا به پایان رسید.

در یکی از دیدار‌های هفته دوم این رقابت‌ها تیم زنیت روسیه در مقابل بنفیکا پرتغال قرار گرفت و در آن بازی سردار آزمون بازیکن ایرانی کشورمان موفق شد دروازه تیم بنفیکا را باز کند و آن دیدار بازی با نتیجه سه بر یک به سود تیم زنیت به پایان رسید.


بیشتر بخوانید: واکنش سردار آزمون به شکستن رکورد علی دایی


در این بازی با گلی که سردار آزمون به ثمر رساند موفق شد رکورد گلزنی علی دایی و مهدی مهدوی کیا دو بازیکن سابق تیم ملی کشورمان را در لیگ قهرمانان اروپا را بشکند.

حال در این باره مهدوی مهدوی کیا درباره شکسته شدن رکورد گلزنی اش در لیگ قهرمانان اروپا توسط سردار آزمون گفت: باعث خوشحالی ما ایرانی‌ها است که این روز‌ها بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان موفق شده در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

او افزود: این ۳ گلی که ما به ثمر رساندیم را نمی‌توان رکورد به حساب آورد، اما باعث افتخار است که بعد از چندین سال یک بازیکن ایرانی موفق شد در بالاترین سطح فوتبال اروپا خود را به خوبی نشان دهد و من امیدوارم که این گلزنی‌های سردار آزمون هم چنان ادامه داشته باشد و ما شاهد درخشش او در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات مهدوی کیا در خصوص رکورد شکنی سردار آزمون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.