معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان شمالی، گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین و حضور زائران اربعین در کربلا، ۱۰۵ دستگاه ناوگان عمومی، زائران اربعین را جابه جا می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،سعید سبحانی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان شمالی گفت: بر اساس اعلام ستاد اربعین، اعزام رسمی زائران اربعین از هفدهم مهرماه آغاز می‌شود و تا سوم آبان ماه ادامه دارد.

او از اختصاص ۱۰۵ دستگاه ناوگان عمومی برای جابه جایی زائران اربعین خبر داد و گفت: با توجه به اینکه برگشت زائران خراسان شمالی از استان همدان خواهد بود اگر زائران تا بیست و سوم مهرماه وارد مرز مهران شوند امکان انتقال آنان به بجنورد خواهد بود، ولی اگر بعد از این تاریخ وارد مرز شوند با توجه به ازدحام جمعیت و برنامه ریزی‌های صورت گرفته باید به همدان عزیمت کرده و از آنجا به استان منتقل شوند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان شمالی، بیان کرد: در صورتی که زائران نسبت به ناوگان حمل و نقل و کرایه‌های پرداختی شکایت و انتقادی داشته باشند می‌توانند از طریق سامانه ۳۰۰۰۹۹۰۰۰۹۰۸۰۰ شکایات و انتقاد خود را به منعکس کنند.

علی اصغر بدیعی مقدم، رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اربعین خراسان شمالی قیمت تعیین شده حمل و نقل به ازای هر نفر را بر این اساس اعلام کرده بود:

کرایه اتوبوس VIP بجنورد-مهران ۳۷۰ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره به ازای هر نفر ۲۰۰ هزار تومان.

قیمت کرایه اتوبوس VIP شیروان-مهران ۳۷۴هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۲۰۱ هزار تومان و کرایه اتوبوس VIP آشخانه- مهران: ۳۶۸ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۱۹۲ هزار تومان.

قیمت کرایه اتوبوس VIP اسفراین–مهران ۳۶۰ هزارتومان، اتوبوس ۴۴ نفره به ازای هر نفر را ۲۰۱ هزار تومان و گرمه- جاجرم به مهران اتوبوس ۴۴ نفره ۱۸۰ هزار تومان.

انتهای پیام/د

۱۰۵ دستگاه ناوگان عمومی زائران اربعین را جابه جا می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.