اتومبیل ۸۵۰ هزار دلاری! + تصاویر

روس‌ها دست به کار شده‌اند و ماشینی مشابه بت‌موبیل، همان اتومبیل معروف و هیجان انگیز بتمن را ساخته‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، احتمالا اگر اهل سینما باشید و فیلم‌های بتمن را هم دیده باشید، با ماشین خارق‌العاده و هیجان‌انگیز این آقای سیاه‌پوش هم آشنا هستید. ماشینی که برای هر شرایط و مشکلی یک راه‌حل دارد و درست زمانی‌که فکر می‌کنید غیرممکن است از ماشین کار دیگری بربیاید، باز هم غافلگیر می‌شوید! از تغییر در حالت صندلی و کنترل خودکار گرفته تا انواع و اقسام تفنگ‌ها را دارد! از طرفی قابلیت‌های مختلف راندن در زمین‌های سخت، روی آب، داخل آب و هرچیزی که فکرش را کنید را هم شامل می‌شود.

اتومبیل ۸۵۰ هزار دلاری! + تصاویر

نامش در فیلم بت‌موبیل بود! مشابه آن را در کارتون و فیلم‌های دیگری هم دیده بودیم، اما اسم بت‌موبیل و سیاه بودنش در ذهن خیلی‌ها مانده است. حالا روسی‌ها اتومبیلی مشابه همان بت‌موبیل را تولید کرده‌اند، با اینکه قیمت بالایی دارد، اما احتمالا کسی پیدا می‌شود که مبلغ ۸۵۰ هزار دلاری آن را بپردازد تا این ماشین کاملا خاص را در پارکینگ خانه‌اش داشته باشد!

اتومبیل ۸۵۰ هزار دلاری! + تصاویر

این بت‌موبیل که تصاویری از آن منتشر شده، ظاهری تهاجمی و ۴ متر عرض دارد و به این معنی است که هرجایی نمی‌توان با آن راند، همچنین به یک مسلسل خطرناک مجهز است که در حقیقت دستگاهی برای شبیه‌سازی جلوه‌های صوتی مسلسل است.

این ماشین ضدگلوله است و امکان تصویربرداری حرارتی دارد، همچنین لوازم جانبی متعددی از جمله دروبین دید در شب هم دارد.

اتومبیل ۸۵۰ هزار دلاری! + تصاویر

مجموعه این امکانات قرار است به صاحب این بت‌موبیل گران‌قیمت حس بتمن بودن بدهد! البته اگر به نظر شما این قیمت بالاست، باید بگوییم که ۸۵۰ هزار دلار نسبت به آخرین اتومبیل مشابه خیلی ارزان محسوب می‌شود، سال ۲۰۱۶ ماشینی تقریبا به همین شکل و با تکنولوژی سه سال قبل ۱.۱ میلیون دلار به فروش رسیده بود.

منبع:مهر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.