نماینده ولی فقیه در استان گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرز دار انواع مسائل اجتماعی جامعه است

نیروی انتظامی مرز دار جامعه استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی بمناسبت هفته ناجا گفت: جامعه ما باید بیدار و هشیار باشد و از بیماری های فرهنگی غرب فاصله بگیرد.

او  با بیان اینکه در اسلام همه چیز از حق یک حشره تا حقوق بین الملل رعایت شده است،افزود:  امروز یکی از مصائبی که بر مسلمانان وارد شده این است که از خودشان بی خبرند و به همین دلیل تحت تاثیر وحشی های غربی هستند.

آیت الله عبادی ادامه داد: امروز مرز های امانت اخلاق و عدالت در جهان درهم شکسته شده و بخش عظیم آن مربوط به مرز های اجتماعی مانند انحرافات و اختشاشات است.

سردار شجاع فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در این مراسم گفت: بیش از ۱۲۰ برنانه در استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار می شود.

او با اشاره به اینکه کشفیات مواد مخدر نسبت به پارسال ۲۴ درصد افزایش داشته است گفت: بیش از ۴۱ باند شرارت و توزیع مواد مخدر نیز  شناسایی و منهدم شده است.

سردار شجاع  با بیان اینکه در حوزه تصادفات  ۸ هزار تصادف در استان رخ داده است  اظهار کرد:  در این تصادفات ۱۷۵ نفر از هم وطنانمان فوت شدند که ۵۲ درصد بومی و ۴۸ درصد از مسافران بودند.

انتهای پیام / ط ا

افزایش کشفیات مواد مخدر در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.